مبلمان

تعمیر صندلی اداری در محل

تعمیر صندلی اداری در محل

تعمیر صندلی اداری در محل | ۱ سال گارانتی

پایین ترین قیمت تعمیر صندلی اداری در ایران

قیمت برخی از خدمات صنعت برتر

لازم به ذکر است در شهر تهران هزینه ایاب ذهاب برای تعمیرات بالای 10 صندلی رایگان است
شرح خدماتقیمت (تومان)
جک صندلی درجه 3142.000
جک صندلی درجه 2 (1سال ضمانت)171.000
جک صندلی تایوان مدیریتی درجه 1 ( 2سال ضمانت)285.000
پایه صندلی پلاستیکی بدون چرخ142.000
پایه صندلی کروم فلزی بدون چرخ190.000
تعویض روکش(کف و پشت)237.000 تا 760.000
مکانیزم صندلی190.000 تا 617.000
چرخ صندلی اداری درجه 314.000
چرخ صندلی درجه 1 ( 1سال گارانتی تعوض)19.000
تعویض دسته (جفتی)95.000 تا 285.000
تعویض پد دسته (جفتی)85.000 تا 285.000
ایاب و ذهاب در محل47.000 تا 65.000
برای مشاهده موارد بیشتر عکس ها را مانند اینستاگرام ورق بزنید

نمونه کارهای ما

برای مشاهده موارد بیشتر عکس ها را مانند اینستاگرام ورق بزنید

نام هایی که به صنعت برتر اعتماد کردند

پس از سال ها تجربه و ارائه خدمات به شما عزیزان اینک مفتخریم که اعلام کنیم تا کنون با بیش از 10000 شرکت همکاری کرده ایم و تجربه های گرانبهای در طی این سال ها به دست آورده ایم.
در ادامه این مسیر هم تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با ارائه خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه رضایت شما همراهان عزیز را جلب کنیم .
در ادامه تعدادی از نمونه کارهای صنعت برتر و دیدگاه شما همراهان عزیز را می توانید مشاهده کنید .
صنعت برتر پیشرو در ارائه خدمات با کیفیت

تعمیر انواع مبلمان اداری با نازلترین قیمت

بیاید با یک فرضیه شروع کنیم، شما صاحب یک شرکت بزرگ با 80 نیرو هستید در نتیجه باید 80 صندلی اداری برای شرکت تهیه کنید. بعد از گذشت مدتی مثلا یک سال به دلایل زیادی این صندلی ها آسیب میبینند.  شما تصمیم می گیرید صندلی های جدیدی تهیه کنید.  به بازار می روید و همان مدل صندلی های قبلی رو قیمت  می کنید ، می بینید که قیمت ها نسبت به پارسال 3 برابر شده که مبلغ قابل توجهی برای شما است.  بعد از پرس و جو و تحقیقات متوجه می شید که می تونید صندلی های اداریتون رو با یک ششم قیمت تعمیر کنید. بعضی از افراد این تفکر رو دارند که تعمیر صندلی اداری بی فایده است هزینه اضافی بر می دارد چون بعد از مدت کوتاهی دوباره خراب می شود، اما اینطور نیست اگر شما تعمیرات صندلی اداری رو به یک گروه متخصص بسپارید به بهترین روش ممکن صندلی و مبلمان اداری شما رو تعمیر می کنند.

تصویر صندلی های اداری تعمیر شده توسط صنعت برتر

تعمیر صندلی اداری

تعمیر صندلی اداری به صرفه ترین روش برای اداره ها و دفاتر پر جمعیت است زیرا انواع صندلی های اداری به مرور زمان به دلیل استفاده نادرست دچار مشکلات متعددی می شوند و خرید یک صندلی جدید مقرون به صرفه نیست.همچنین هزینه برای تعمیر صندلی کامپیوتر یا تعمیر مبلمان اداری منزل هم بسیار مقرون به صرفه تر خرید مجدد می باشد. وبسایت familyhandyman بصورت جامع و به زبان انگلیسی انواع تعمیرات صندلی اداری را بیان کرده.

رایج ترین دلایل تعمیر صندلی چرخدار چیست؟

تخلیه گاز جک صندلی های گردان

با قاطعیت می توان گفت جک صندلی های اداری مهم ترین بخش تشکیل دهنده هر صندلی است. جک صندلی وظیفه بالا و پایین بردن صندلی رو به عهده داره و ارتفاع مورد نظر شما رو تنظیم می کند.

بیشتر بخوانید: تعویض قطعات صندلی اداری

پریدن روی صندلی اداری مخصوصا در حالتی که جک صندلی بالا قرار دارد باعث خالی شدن گاز داخل جک می شود و شما مجبور به تعمیر جک صندلی اداری می شوید. این مشکل رو تنها با کمک گرفتن از یک متخصص می تونید رفع کنید.

البته ممکن است به مرور زمان جک صندلی شما تحلیل رود اگر هنگام نشستن روی صندلی احساس می کنید که به آرامی در صندلی فرو می روید احتمالا نیاز به تعویض جک دارید. تعویض سیلندر داخل صندلی هزینه نسبتا زیادی دارد پس تا حد ممکن سعی کنید با تعمیر کمپرس باد صندلی این مشکل رو حل کنید.

از بین رفتن رویه صندلی اداری

با نشستن زیاد روی صندلی ها و ساییده شدن آن ها به مرور زمان رویه صندلی ها و مبلمان اداری از بین می رود. اگر در زمانی که مقدار کمی از رویه صندلی از بین رفته اقدام کنید با پولیش و یا با رفو رویه صندلی شما تعمیر می شود اما اگر رویه چرمی یا پارچه ای صندلی اداری پاره شود نیاز به تعویض رویه صندلی اداری دارید.

شکستن دسته صندلی اداری

شکستن دسته صندلی گردان زمانی رخ می دهد که وزن زیادی روی دسته صندلی وارد کنید و یا هنگام بلند شدن فشار زیادی روی آن وارد کنید. اگر هنگام کار روی یکی از دسته ها تکیه دهید بعد از چند دسته صندلی لق شده و یا می شکند که در این صورت لازم است دسته صندلی چرخدار تعمیر یا تعویض شود.

خراب شدن پشتی صندلی چرخدار

تعمیر پشتی صندلی اداری بسیار رایج است که نتیجه استفاده نادرست از قفل صندلی و نشستن نامناسب روی صندلی است.

رضایت مشتریان گروه خدماتی صنعت برتر در تعمیر صندلی اداری

از بین رفتن ابر و فوم داخل صندلی و مبلمان اداری

اگر شما تمام اصول مراقبتی از صندلی اداری رو به خوبی رعایت کنید بعد از چند سال به دلیل نشستن زیاد روی صندلی ابر و یا فوم داخل صندلی خورده می شود و صندلی فرو می رود، راحتی خودش رو از دست می دهد و به بدن شما آسیب می زند. اما اگر شما اقدام به شستوشوی مرتب صندلی ها کنید و آب به داخل صندلی نفوذ کند ابر و فوم داخل صندلی خراب می شوند. لازم به ذکر است که خشک کردن ابر و فوم داخل صندلی به هیچ وجه کار ساده ای نیست!

در این مواقع شما باید به تعمیر صندلی چرخدار اداری فکر کنید و بعد از تماس با متخصص بخشی و یا کل ابر یا فوم داخل صندلی تعویض شود.

بیشتر بخوانید: مزایای صندلی ارگونومی

تنظیم نشدن شیب صندلی

این مشکل زمانی رخ می دهند که مکانیزم صندلی شما آسب دیده باشد با تعمیر مکانیزم صندلی اداری این مشکل هم رفع می شود.

شکستن پشتی آکاردئون مانند صندلی اداری

اکثر صندلی های اداری مثل صندلی های کامپیوتر، صندلی های کنفرانس، صندلی های مدیریتی و .. بعد از چند بار استفاده صدا های گوش خراش و آزار دهنده ای از خودشون ساطع می کنند که باعث حواس پرتی و خجالت می شود. این اتفاق به دلیل فشار آوردن بیش از حد به پشتی صندلی و شکستن بخش آکاردئون مانند پشت صندلی رخ می دهند. شما می تونید برای تعمیر پشتی صندلی اداری خودتون با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن صندلی سالم تحویل بگیرید.

گیر کردن چرخ ها هنگام حرکت

اگر چرخ های صندلی اداری به راحتی روی زمین حرکت نمی کنند به احتمال زیاد به دلیل چسبیدن پرز و کثیفی های کف محیط به چرخ ها است که با شستوشو اصولی این مشکل رفع می شود اما اگر این کرک و پرز ها به داخل چرخ ها و محل پین شدن آن ها نفوذ کنند به این سادگی تمیز نمی شوند و نیازمند تعمیر چرخ صندلی اداری هستند. به همین دلیل به شما توصیه می شود تا از قرار دادن صندلی های اداری چرخدار روی فرش و موکت به شدت خودداری کنید تا دچار این مشکل نشوید.
با تمیز نگه داشتن چرخ ها احتمال بروز خرابی در چرخ های صندلی بسیار کم می شود مگر اینکه چرخ با آسیب فیزیکی ببینند مثلا بشکنند یا پیچ آن ها خرد شود در این حالت می تونید به راحتی با یک متخصص تماس بگیرید و صندلی اداریتون رو در محل تعمیر کنید.

گشاد شدن کنیک پایه و پوسته رویی صندلی ها

گشاد شدن کنیک پایه و پوسته پوسته شدن رویه صندلی یک مشکل اجتناب ناپذیر است که به دلیل استفاده زیاد و ساعات طولانی از صندلی ها و مبلمان اداری پیش می آید. اما جای نگرانی نیست چون ما در تعمیر صندلی اداری به شما کمک می کنیم تا با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت یک صندلی اداری درجه یک داشته باشید.

شکستن مکانیزم صندلی اداری

شکستن مکانیزم صندلی گردان اغلب به دلیل عدم آگاهی از طرز کار قفل صندلی است. اگر از قفل صندلی به درستی استفاده نکنید بعد از مدت کوتاهی نیاز به تعمیر صندلی اداری پیدا می کنید. پس به شما توصیه می کنیم قبل از هرچیز طرز کار قفل صندلی رو به خوبی یاد بگیرید.علت صدا دادن صندلی های اداری که بسیار آزار دهنده است و اغلب موجب حواس پرتی می شود به همین دلیل است.

خدمات تعمیر انواع صندلی اداری در صنعت برتر

تعمیر صندلی اداری در محل

امروزه در تمامی شهر ها به صورتی شده که تعمیر صندلی اداری در محل انجام می شود، این کار هزینه حمل و نقل رو کاهش می دهد از طرفی یک شرکت بزرگ که تعداد زیادی صندلی دارد قادر نیست به سادگی تمامی صندلی ها را جا به جا کند بنابراین خدمات تعمیر صندلی اداری در محل به لیست تعمیرکاران صندلی و مبلمان اضافه شده. تقریبا تمامی کار ها مثل تعویض و تعمیر چرخ، درست کردن پشتی و پایه صندلی،تعمیر جک و مکانیزم و.. در محل امکان پذیر است، تنها معدود خدماتی مثل تعویض رویه و تعویض ابر صندلی نیاز به صرف وقت بیشتر دارد که در محل امکان پذیر نیست.

تعمیرات صندلی اداری چه مراحلی دارد؟

  1. خرد کردن صندلی، در این مرحله تمامی قطعات صندلی اداری از هم جدا می شوند.
  2. در مرحله بعدی مکانیزم صندلی جدا شده، اگر نیاز به تعویض نداشته باشد با جوشکاری آن را تعمیر می کنند.
  3. در مرحله بعدی جک صندلی بررسی می شود.
  4. حالا چرخ های صندلی یکی یکی باز می شوند و در صورت نیاز تعویض می شوند.
  5. اگر نیاز باشد فوم یا رویه صندلی تعویض شود، روکش صندلی (چرم یا پارچه) از پشتی و نشیمنگاه جدا می شود.
همین حالا مطالعه کنید :  تعمیرات صندلی اداری در خیابان ولیعصر

(فوم یا ابر صندلی های اداری اغلب تقویت می شوند، به این معنا که مقداری ابر و فوم به ابر و فوم قبلی که ضعیف شده اند اضافه می شود.)

توجه داشت باشید که اکثرا برای تعمیرات مبلمان اداری قطعات تعویض می شوند زیرا تعمیر آن ها مقرون به صرفه نیست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت chairpickr مراجعه کنید.

قیمت انواع صندلی ادارینگهداری از صندلی اداری

خالی از لطف نیست که چند نکته در مورد نشستن روی صندلی های اداری بدانیم تا نیاز به تعمیر صندلی چرخ دار پیدا نکنیم.

  • به هیچ عنوان روی صندلی های اداری نپرید، خصوصا زمانی که جک صندلی بالاست.
  • روی نوک صندلی ننشینید، وقتی وزن و فشار زیادی به نوک صندلی وارد می کنید باعث می شود به مرور تخته لایی صندلی بشکند و یا خم شود.
  • وزن خود را روی دسته های صندلی نندازید.
  • هنگام بلند شدن دسته های صندلی را تکیه گاه نکنید.
  • روکش صندلی را با آب شستوشو ندهید این کار باعث پوسیدگی و پارگی صندلی می شود با دستمال مرطوب آن را تمیز کنید.
  • صندلی چرخ دار را روی فرش و موکت قرار ندهید این کار باعث می شود پرز به چرخ ها بچسبد و از حرکت روان آن ها جلوگیری کند.
  • پشتی صندلی را بیش از حد خم نکنید این کار باعث خراب شدن مکانیزم و پشتی صندلی می شود.
  • طرز تهیه با قفل صندلی اداری را یاد بگیرید.
  • با رعایت این نکات هزینه تعمیرات مبل اداری را به حداقل می رسانید و عمر صندلی را بالا می برید.

نمونه ای از صندلی های تعمیر شده

تعمیر صندلی اداری با بهترین قیمت

قیمت تعمیر صندلی اداری و قیمت تعمیر صندلی کامپیوتر به عوامل زیادی وابسته است از جمله جنس قطعات، سختی کار که مرتبط با میزان دستمزد استادکار می باشد، هزینه ایاب ذهاب و حمل و نقل و شزایط اقتصادی بازار.

ممکن است وقتی شما جمله تعمیر صندلی اداری با کمترین قیمت را می شنوید سریعا اقدام به تعمیر صندلی خود کنید و خوشنود باشید که هزینه بسیار ناچیزی را برای تعمیر صندلی کنفرانس،  تعمیر صندلی کامپیوتر، تعمیر صندلی مدیریتی و تعمیر مبلمان اداری پرداخت کرده اید اما باید این نکته را بدانید که اگر جنس قطعات استفاده شده برای تعمیر صندلی گردان شما خوب نباشد به زودی دچار مشکل می شود و باید هزینه ای دوباره برای تعمیرات صندلی اداری کنید. پس در این شرایط بهتر است به وسوسه جملاتی مثل تعمیر صندلی اداری با نازل ترین قیمت نشوید و در وهله اول با تحقیق در مورد قیمت قطعات و هزینه های تعمیر تصمیم گیری کنید.

این به این معنا نیست که هزینه تعمیرات انواع صندلی  اداری بسیار بالا است و امکان تعمیر صندلی اداری با بهترین قیمت و حداقل دستمزد وجود ندارد، بلکه به این معنا است که شما باید قبل از انجام کار از فرد ضمانت کتبی اصل بودن کالا و ضمانت نامه حداقل شش ماهه درخواست کنید چون در غیر این صورت ممکن است شما با 10 استادکار تماس بگیرید و همه قیمت یکسانی به شما بگویند در حالیکه جنس قطعات با هم متفاوت است.

تعمیر صندلی اداری در پونکنکته مهم : جک صندلی اداری یکی از مهم ترین قطعات صندلی اداری است که بعد از نصب در صندلی دیگر قابل مشاهده نیست. باید دقت کنید حتما قبل از تعمیر صندلی جکدار ، جک را مشاهده کنید تا جنس تقلبی نباشد زیرا فروش جک های بی کیفیت بسیار رایج است با آن که به شما ضمانت هم می دهند اما با هزینه ای که از شما دریافت می کنند حتی اگر دوبار دیگر هم برای شما قطعه تقلبی و بی کیفیت عوض کنند باز هم سود زیادی روی فروش آن قطعه کرده اند.

بهترین جک موجود در بازار ایران جک تایوان است. متاسفانه کلاهبردان جک های بی کیفیت چینی را به جای جک های تایوانی به مردم می فروشند و مردم که آگاهی کامل در مورد ابزار و قطعات ندارند یا بخاطر قیمت پایین تر آن ها را انتخاب می کنند و یا با قیمت بالا جک های بی کیفیت خریداری می کنند.

ما با ارائه با کیفیت ترین قطعات و حداقل دستمزد آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز هستیم، ضمانت اصل کالا و خدمات پس از فروش به شما عزیزان برای آسودگی خیال شما داده می شود.

بیشتر بخوانید : علت پایین رفتن جک صندلی

قبل از تعمیر صندلی چرخدار خود حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • ضمانت نامه قطعه
  • ضمانت شش ماهه خدمات
  • سابقه و تجربه استادکار
  • هزینه ایاب ذهاب
  • حدود هزینه کلی تعمیرات
  • جنس و مدل ابر، فوم و پارچه
  • نوع جک و مکانیزم

در مبلمان اداری چه خدماتی انجام می شود؟

ما در اینجا تمام خدمات مربوط به تعمیرات مبلمان اداری، تعمیر صندلی اداری چرخدار در محل ، تعمیر صندلی کامپیوتر، تعمیر صندلی کنفرانس، تعمیر صندلی مدیریتی و تعمیر میز اداری، تعمیر چرم صندلی اداری را در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت برای شما انجام می دهیم.

خدمات تعمیرات صندلی اداری برای شرکت های بزرگ

چرا ما؟

سوالی که همیشه برای همه ما پیش می آید این است که بالاخره چه جایی را برای تعمیر مبل اداری و تعمیر صندلي انتخاب کنیم؟ قطعا ما به شما تیم حرفه ای خودمان را پیشنهاد می دهیم؛ حالا چرا؟

ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن

متخصصان ما در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می شوند و به دلیل سابقه و تجربه بالا در کسری از ساعت صندلی شما را عیب یابی و به خوبی تعمیر می کنند. تمامی خدمات تعمیر صندلی های اداری در تهران در اسرع وقت برای شما عزیزان صورت میگیرد. بسیاری از خدمات به صورت تعمیر صندلی در محل انجام می شود.

متخصصان کار بلد و حرفه ای

تمامی استادکاران و متخصصان تیم ما آموزش دیده و حرفه ای هستند، سابقه ی زیادی در این زمینه دارند و از بهترین قطعات و ابزارها استفاده می کنند.

ارائه ضمانت

تیم ما علاوه بر ارائه ضمانت نامه کتبی اصل بودن کالا به شما ضمانت تعمیر قطعات در صورت خرابی مجدد را می دهد تا خیال شما از بابت هزینه انجام شده و انتخاب گروه ما راحت و آسوده باشد.

استفاده از قطعات اصل

این نکته بسیار مهم است که جایگزین هر قطعه، قطعه اورجینال و اصل قرار بگیرد، تیم ما در هر شرایط اقتصادی از محصولات اورجینال استفاده می کند. رعایت این نکته در تعمیر صندلی های اداری بسیار حائز اهمیت است.

قیمت مناسب

تیم ما با حداقل کردن هزینه تعمیر و دستمزد استادکار سعی بر کمتر کردن هزینه های تعمیر صندلی و مبلمان اداری شما عزیزان دارد.

پشتیبانی کامل

تیم ما از معدود مراکز خدماتی است که پشتیبانی جامع و کامل دارد که حقوق مشتری را همیشه در اولویت قرار می دهد تا رضایتمندی شما همراهان گرامی را جلب کند.

مشاوره کامل

شما می توانید قبل از اقدام در ابتدا از متخصصان ما مشاوره دریافت کنید، عکس صندلی خود را برای ما ارسال کنید و هر سوالی که دارید بپرسید تا با ذهنی باز اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعات صندلی اداری کنید.

تعمیر صندلی اداری در محل

در صورتیکه صندلی اداری شما مثل صندلی گردان یا چرخدار نیاز به تعویض قطعه داشته باشد،متخصصان در سراسرنقاط تهران: شمال، جنوب، غرب و شرق آماده خدمت رسانی به شما هستند. در ضمن خدمات تعمیر صندلی اداری در کرج هم برای شما عزیزان وجود دارد. متخصصان قطعاتی از صندلی مانند جک صندلی،تعمیر پایه صندلی اداری، مکانیزم و چرخ صندلی را به راحتی در محل تعمیر می کنند.

فقط اگر صندلی شما نیاز به رویه کوبی و تعویض فوم و جوشکاری داشته باشد نمی توان صندلی را در محل تعمیر کرد.برای صندلی گردان این امکان وجود دارد که بتوان آن را در محل تعمیر یا تعویض کرد.

بیشتر بخوانید : تعمیر صندلی نیلپر

تعمیر انواع مبلمان اداری

استفاده از قطعات بی کیفیت در هنگام تعمیر و تعویض قطعات صندلی اداری

در این مورد به جد باید گفت مراقب کلاه برداران باشید ، اگر برای تعمیر صندلی یا تهیه قطعه ای برای صندلی خود اقدام کردید و دیدید جایی با هزینه بسیار کمی به شما ارائه خدمات داشتند سریعا شک کنید وگرنه قیمت هر قطعه و نوع هر تعمیری در بازار با یک سرچ ساده مشخص می شود ، و تفاوت بین اجناس اصلی و خوب در بازار بسیار کم است مگر آنکه کسی بخواهد به مشتری قطعه فیک و غیر اصلی تحمیل کند . برای همین است که توصیه می شود برای خرید یا تعمیر صندلی های اداری به فروشگاه ها یا تعمیرکاران معتبر رجوع کنید . شما فکر کنید با اندک مبلغی کمتر طمع کنیم و اقدام به خریدن قطعه ای فیک و غیر اصلی بکنیم وقتی چهار روز بعد آن قطعه دوباره خراب شد ضمن ضرر کامل آن مبلغ باید دوباره جهت تهیه آن قطعه و هزینه تعمیر و یا نصب آن اقدام کنیم . شاید شما با مبلغ کمتر بتوانید قطعه ای از صندلی یا تعمیر آن صندلی اقدام کنید اما با این کار کاملا کمیت را فدای کیفیت کرده اید و البته در ظاهر شما مبلغ کمتری را هزینه کردید اما در واقعیت زود به زود صندلی دچار خرابی می شود و شما باید همان هزینه را مجددا برای صندلیتان بکنید . پس یکبار یک قطعه اصلی یا یک تعمیر اصولی برای صندلی با گارانتی معتبر در نظر بگیرید و یک عمر از آن استفاده کنید . استفاده از قطعات بی کیفیت در هنگام تعمیر و تعویض قطعات صندلی اداری فقط هزینه شما را زیاد کرده و وقتتان را تلف کرده است . صنعت برتر به عنوان فروشنده و تعمیرات صندلی اداری با چند دهه تجربه و دانش با ارائه گارانتی معتبر دو ساله و همچنین ارائه نمونه کار های این چنینی می توانید خیلی راحت برای تعمیر صندلی های اداری خود اعتماد و اقدام کنید .

تعمیر چرم صندلی اداری

نمونه کار تعمیر صندلی اداری در محل

تعویض چرم صندلی اداری از مواردی است که در تخصص صنایع چوب و فلز صنعت برتر می باشد و برای تعمیر یا تعویض چرم صندلی های اداری خود می توانید به صنعت برتر اعتماد کنید . برای تعمیرات چرم صندلی اداری می توانید با صنعت برتر تماس بگیرید و ضمن مشاوره رایگان درباره میزان آسیب آن از مقدار هزینه ای که باید بابت تعمیر صندلی داشته باشید با خبر شوید . اگر چرم صندلی اداری شما دچاره پوسته پوسته شدن شده است یا حتی دچار پارگی و یا سوختگی شده است قطعا نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد پس توصیه می کنیم حتما قبل از تعمیر با کارشناسان مربوطه صنعت برتر مشورت کنید و اگر می خواهید رویه چرم صندلی را تعویض کنید اول از کالیته های متنوع موجود دیدن نمایید و چرم دلخواهتان را انتخاب کنید ، یادتان باشد تعمیرکار برای تعمیر روکش چرم صندلی  اداری به شما گارانتی معتبر ارائه کند و از طرفی برای انتخاب تعمیرکار صندلی حتما از قبل از توانایی و تجربه و رزومه آن تعمیر کار مطمئن شوید زیرا این امر باعث می شود با تعمیر خوب که در آخر صندلی شما مورد استفاده قرار می گیرد صندلی خوب و زیبا و راحتی از آب در بیاید و برعکس در صورت عدم مهارت در تعمیر ممکن است صندلی شما بعد از تعمیر آن چیزی نباشد که شما دلتان می خواست.

همین حالا مطالعه کنید :  تعمیر صندلی اداری در محدوده کرج با نازل ترین قیمت

راهنمای تعمیر جک صندلی اداری و اپن

هیچ چیزی عذاب آورتر از این نیست که یک صندلی خراب و معیوب داشته باشید. اما نکته خوشحال کننده این است که شما به راحتی می توانید خودتان جک صندلی اداری یا صندلی اپن خود را تعمیر کنید. و نیازی نیست برای خرید یک صندلی جدید هزینه اضافی کنید.

شما در این مقاله از مبلمان صنعت برتر راهنمای کاملی از تعویض جک صندلی اداری و تعمیر جک صندلی اپن در اختیار دارید

  1. تعمیر کردن جک صندلی اپن
  2. تعمیر کردن جک صندلی گردان
  3. تعمیر کردن صندلی جک دار اپن
  4. نحوه تنظیم کردن پشتی صندلی اداری
  5. نحوه روغن کاری کردن صندلی اداری

تعمیرات صندلی اداری

تعمیر کردن جک صندلی اداری

امروزه با توجه به شرایط زندگی افراد مدت زمان زیادی را درمحل کارشان پشت سیستم می گذرونند و کار می کنند. همچنین استفاده بیش از اندازه از صندلی باعث خراب شدن و شکستگی آن می شود. و نشستن روی صندلی که جک آن شکسته می تواند باعث ناراحتی شما شود و روی عملکردتان تاثیر بگذارد. تعمیر جک صندلی اداری کار ساده و آسانی است و شما می توانید با تعمیر آنها در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

آنچه که باید درمورد جک صندلی بدانید:

قبل از آموزش تعمیر جک صندلی اداری باید نکاتی را مطرح کنیم از جمله اینکه جک صندلی اداری از قسمت پایین پایه صندلی بر روی آن نصب می شود و از سمت بالا نشیمن صندلی به آن متصل می شود.

مهمترین کاربردی که جک صندلی دارد تنظیم ارتفاع صندلی می باشد و به کمک جک می توانید ارتفاع صندلی را متناسب با زانوهایتان تنظیم کنید.

بیشتر جک های صندلی در اندازه ها و مدل های مختلف تولید می شوند و در آنها از قطعه ای به نام جک هیدرولیک استفاده می شود که نام دیگر آن سیلندرگاز یا جک پنوماتیک است. هنگامیکه صندلی اداری خریداری می کنید دقت کنید از جک استاندارد برای آن به کار رفته باشد.

مطالعه بیشتر : تعمیر دسته صندلی اداری

نحوه تعمیر جک صندلی اداری

برای تعمیر جک نیاز به یک چکش پلاستیکی، پیچ گوشتی، آچار لوله گیر و جک جدید نیاز است. با فراهم شدن این وسایل می توانید طبق توضیحات گفته شده تعمیر جک صندلی اداری را خودتان انجام دهید.

گام اول: راحت ترین کار این است که برای تعمیر جک صندلی اداری، صندلی را به بغل بخوابانید تا تسلطتان بیشتر باشد و به راحتی بتوانید پایه ها را جدا کنید. برای این کار کافیست به آرامی چند ضربه با چکش پلاستیکی به پایه ها وارد کنید و آنها را جدا کنید که به پایه های صندلی آسیب وارد نشود.

گام دوم: بعد از اینکه جک جدا شد باید جک صندلی جدا شود. برای این کار باید به وسیله یک آچار لوله گیر جک را محکم نگه دارید و شروع به پیچاندن آن کنید تا جک از بدنه جدا شود.تا الان 90 درصد کار انجام شده است و فقط باید دقت کنید که پایین جک دقیقا در پایه صندلی قرار بگیرد و همچنین نیاز نیست جک خیلی سفت و محکم باشد به این دلیل که به مرور زمان که بر روی صندلی که می نشینیم جک صندلی سفت می شود.

گام سوم: اگر آچار لوله گیر ندارید می توانید پیچ های صندلی را به طور کامل باز کنید. این روش کمی سخت تر است و زمان بیشتری می برد که توصیه نمی کنیم و بهتر است از یک فرد متخصص کمک بگیرید. شما می توانید درخواست خود را در سایت مبلمان صنعت برتر ثبت کنید و به چندین متخصص و تعمیرکار حرفه ای دسترسی پیدا کنید.

تعمیر جک صندلی اپن

صندلی های اپن معمولا در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند و با صندلی های اداری در پایه و جک مشابه هستند و فرق چندانی ندارند. معمولا ارتفاع جک ها در صندلی های اپن 27 سانتی متراست و پایه آنها به شکل بشقابی است که برای تعمیر جک صندلی اپن باید به آن توجه کرد. برای تعمیر جک صندلی اپن و تعویض آن کافیست یک جک مناسب تهیه کنید و طبق توضیحات گفته شده پیش بروید. و درنتیجه با تعمیر جک صندلی اپن در هزینه ها صرفه جویی کرده و از خرید یک صندلی جدید جلوگیری کنید.

نکاتی که مربوط به تعمیر جک صندلی اداری و تعمیر جک صندلی اپن می باشد:

برای تعمیر جک صندلی اداری و تعمیر جکصندلی اپن باید یک جک جدید بخرید. و بهتر است در هنگام خرید به یک سری از نکات توجه کنید . معموا جک صندلی با توجه به نوع و مدل صندلی در اندازه های مختلف تولید می شود. مثلا: در صندلی های کارمندی از جک 12 سانتی متری و در صندلی های مدیریتی از جک 10 سانتی متری استفاده می شود.

بلندترین جک 27 سانتی متر است که فقط مناسب صندلی های اپن آشپزخانه و صندلی های میز بار است و برای صندلی های دندانپزشکی و صندلی کانتر از جک های 21 سانتی متری استفاده می شود.

برای اطلاع از قیمت ها ی جک صندلی گردان و اپن و بهترین مرکز فروش جک صندلی در تهران، شیراز، اصفهان و سایر شهرها می توانید به سایت مبلمان صنعت برتر مراجعه کنید و در هزینه  های خود تا حد زیادی صرفه جویی کنید.

سوالات متداول تعمیر صندلی اداری

تعمیر صندلی اداری

با درنظر گرفتن موارد زیر می توانید با خیال راحت تری صندلی اداری خود را تعمیر کنید.

بیشترین موارد خرابی صندلی اداری

یک صندلی اداری شاید در نگاه اول خیلی ساده به نظر بیاید و فک کنید که سیستم پیچیده ای نیست اما در قسمت های مختلف آن می تواند دچار آسیب دیدگی های جدی بشود مثلا در  بیشترین موارد خرابی در  صندلی های اداری می توان به شکستگی چرخ ها صندلی اداری اشاره کرد که کار را برای استفاده از آن سخت خواهد کرد از این رو از پوسیدگی یا بین رفتن روکش صندلی نباید غافل شد که به غیر از شکل ظاهری ، نشستن روی آن هم اذیت کننده خواهد شد . خرابی مکانیزم صندلی که استفاده از صندلی دچار خلل خواهد کرد و همینطور نقض در جک هیدرولیک مواردی هست که خرابی در صندلی اداری به شمار می آیند ، حتما تا به حال سر و صدای غیر معمول در صندلی را حس کرده اید که تمرکز را از مصرف کننده این صندلی و همکاران می گیرد که اصطلاحا روی اعصاب خواهد بود یا مثلا کم شدن خود به خود ارتفاع صندلی که در استفاده از این صندلی محدودیت به وجود خواهد آورد . اما اگر با هر کدام از این موارد رو به رو هستید نگران هیچی نباشید چون شرکت صنعت برتر با ارائه انواع خدمات در راستای تعمیر صندلی های اداری این نگرانی را رفع کرده و برای تعمیر بسیاری از موارد در محل حاضر شده و برای تعمیر آن اقدام خواهد کرد . صنعت برتر پس از تعمیر ضمانت و گارانتی دو ساله ارائه خواهد کرد .

تعمیر صندلی اداری در صنعت برتر

مراحل تعمیرات صندلی اداری:

  1. در ابتدا تمامی قطعات صندلی از هم جدا می شوند که به این مرحله خرد کردن صندلی می گویند.
  2. در مرحله دوم مکانیزم صندلی جدا می شود که درصورت نیاز به تعمیر باید آن را جوشکاری کنند
  3. در این مرحله جک صندلی باز می شود و مورد بررسی قرار می گیرد و اگر نیاز به تعمیر یا تعویض دارد، در این مرحله انجام می شود.
  4. در مرحله چهارم چرخ های صندلی باز می شوند و در صورت نیاز چرخ ها تعویض می شوند
  5. قسمت چرم یا پارچه صندلی که به آن روکش صندلی می گویند از پشتی و نشیمنگاه صندلی جدا می شوند. زمانی ای کار انجام می شود که روکش صندلی نیاز به تعویض داشته باشد یا ابر و فوم آنها نیاز به تعویض داشته باشد.

روکش صندلی درصورتیکه نیاز به تعویض داشته باشد تعویض می شود و درصورتیکه نیاز به تعمیر داشته باشند تعمیر می شوند. تعویض روکش صندلی اداری توسط خیاط انجام می شود.

  1. در این مرحله به فوم و ابر صندلی می رسیم.درصورتیکه فوم و ابر نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد در این مرحله انجام می شود و فوم یا ابر صندلی تقویت می شوند.
  2. اگر فوم یا ابر صندلی دیگر کیفیت خوبی نداشته باشد با اضافه کردن مقداری ابر یا فوم به آن می توانیم آن را تقویت کنیم.
  3. اکثر قسمت های صندلی در مبلمان صنعت برتر تعویض می شود زیرا تعمیر آنها به صرفه نیست.

 

مبلمان اداری نیاز به تعمیر

انواع صندلی اداری

صندلی اداری تنوع مدل فوق العاده ای دارد و اصلا به یکی دو مدل خلاصه نمی شود ؛ از شناخته شده ترین مدل های صندلی اداری می توان به مدل رونیکا ، صندلی اداری باتیک ، صندلی اداری هوگر و صندلی اداری آرکانو اشاره کرد.
البته مدل های صندلی اداری فقط به همین چند مورد خلاصه نمی شود و تنوع این صندلی ها بسیار بالاست . جهت مطالعه بیشتر در این باره می توانید به مقاله انواع صندلی اداری مراجعه کنید.

مشکلات رایج در صندلی های اداری گردان و چرخدار

ممکن است شما یک صندلی اداری داشته باشد که در قسمتی یا جزئی از آن دچار خرابی یا شکستگی باشد که در هرکدام از این قسمت ها یا قطعات این مشکل می تواند وجود داشته باشد ، ممکن است این سیستم یکم برای کاربران پیچیده باشد و این عدم شناخت از اجزای صندلی ممکن است باعث ناراحتی کاربران شده باشد که در ادامه به معرفی این مشکلات بیشتر خواهیم پرداخت تا شناخت بیشتری به دست بیاید .

256 دیدگاه در “تعمیر صندلی اداری در محل

  1. سمیه اشرفی گفت:

    سلام وقت بخیر میخواستم هزینه تعویض چرخ ها رو بدونم ممنون

    1. mobleman گفت:

      سلام خانم اشرفی عزیز برای اطلاع از قیمت ها لطفا تماس بگیرید ممنونم

      1. امیدوار گفت:

        این قیمت هایی که توی صفحه گذاشتی چیه پس؟

        1. mobleman گفت:

          سلام قیمت ها برای بعضی از قطعات هست و قیمت تعمیرات کامل رو بهتره تماس بگیرید و استعلام کنید

  2. اکبری گفت:

    سلام تعمیر صندلی اداری در هفت تیر هم انجام میدی؟

    1. mobleman گفت:

      سلام بله تعمیر صندلی اداری در تمام نقاط تهران انجام میشه

      1. اکبری گفت:

        شمارت رو بفرست

        1. mobleman گفت:

          شماره ها درتماس با ما هست
          09123466904
          66759467

  3. سیاوش گفت:

    سلام تعمیر جک صندلی اداری قیمتش چقدر در میاد؟

    1. mobleman گفت:

      سلام قمیت تعمیرات صندلی اداری ذکر شده در همین صفحه درموارد خاص باید متخصصان ما خدمتتون میرسن قیمت میدن بهتون

      1. عیسی گفت:

        من تعمیر صندلی اداری در تهرانسر می خوام چجوری باهاتون هماهنگ کنم؟ چرم تمام صندلی های شرکت ترک برداشته

        1. mobleman گفت:

          تعمیر صندلی اداری در تهرانسر هم انجام میدیم لطف کنید با شماره هایی که زیر همین صفحه درج شده تماس بگیرید همکارانم راهنماییتون می کنند

  4. قاسمی گفت:

    اقا من چرم صندلی های شرکتم کامل پوسیده و تعمیر صندلی نیلپر هم نیاز دارم بزحمت راهنمایی کنید

    1. mobleman گفت:

      سلام وقت شما بحیر باشه، بله تعویض کامل رویه و تعویض چرم صندلی انجام میشه یرای صندلی های نیلپر هم انجام میدیم

  5. mobleman گفت:

    سلام وقت شما بخیر، بله تعمیرات صندلی اداری در خیابان حافظ انجام می شود لطفا جهت هماهنگی با شماره 09121995381 تماس بگیرید.

  6. اتابکی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من قصد دارم صندلی های شرکت ام رو به طور کامل سرویس کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام و دورود جناب اتابکی
      برای استفاده از خدمات میتونید با شماره 09121995381 تماس بگیرید تا پشتیبان شرکت شما رو راهنمایی کنند.

  7. محمدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    تعویض دسته صندلی گردان هم انجام میدید؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب محمدی
      بله برای ثبت سفارش میتونید با شماره 09121995381 تماس بگیرید

      1. محمدی گفت:

        ممنون از پاسخ گویی شما جناب قاسمی
        سفارش انجام شد

        1. آقای قاسمی گفت:

          سپاس گذارم جناب محمدی
          خوشحالم که از خدمات ما راضی بودید

  8. مهسا رضایی گفت:

    سلام و دورود ممنون از خدمات خوبتون
    برای خدمات و تعمیراتتون ضمانتی هم ارائه میشه؟!

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم رضایی ممنون از شما
      بله کلیه خدمات تعمیر صندلی اداری دارای ضمانت هستند و با بهترین کیفیت انجام می شوند

  9. عباسی گفت:

    10 تا صندلی چرخدار دارم که باید چرخ هاش تعمیر بشه ؛ چقدر هزینه داره؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب عباسی روزتون بخیر
      لطفا با شماره 09121995381 تماس بگیرید

  10. خرمالی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من هفته گذشته برای تعمیر صندلی های اداره که به شدت فرسوده شده بود و فکر نمیکردم امکان تعمیر داشته باشه به صنعت برتر مراجعه کردم و کلیه صندلی ها در کمترین زمان ممکن تعمیر شد
    ممنونم از خدمات خوبتون

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم خرمالی
      ممنونم از شما
      خوشحالم که از خدمات ما رضایت داشتید

  11. حسن سعیدی گفت:

    سلام و دورود خدمت تیم صنعت برتر
    یه نکته مهم در مورد خدمات تعمیرات صندلی اداری عیب یابی صحیح در مورد تعویض قطعات هستش که هزینه تعمیرات ما خیلی پایین تر از آنچه که برآورد کرده بودیم شود. این مسئله بخاطر تخصص و تجربه صنعت برتر بود و ما واقعا راضی هستیم.

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام و دورود جناب سعیدی
      کاملا درست میفرمایید ، اگر کار عیب یابی به درستی انجام نشه هزینه زیادی ایجاد میکنه
      افتخار ما در صنعت برتر رضایت شما همراهان عزیز هست.

  12. ابراهیم نمازی گفت:

    سلام چندتا سوال داشتم از خدمتتون
    اول اینکه شرایط ضمانت خدمات شما به چه صورته؟
    مورد بعد اینکه بعد از تعمیر صندلی ها امکانش هست به آدرس شرکت ارسال بشه؟
    و سوال آخرم اینه که برای تعمیرات صندلی ها از قطعات کدوم شرکت ها استفاده میشه؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب نمازی وقتتون بخیر
      در مورد سوال اولتون خدمات تعمیر صندلی اداری در صنعت برتر شامل ضمانت نامه قطعه و ضمانت شش ماهه خدمات هستش.
      در مورد سوال دومتون اگر شما ساکن تهران و کرج هستید امکان تعمیر در محل وجود داره.
      و در مورد سوال آخر ما از قطعات اصل و با کیفیت برای تعمیرات استفاده می کنیم و برای همین خدمات ما شامل ضمانت برای ششما عزیزان هست.

  13. حسین موسوی گفت:

    من هفته گذشته برای تعمیرات صندلی اداری به سایت صنعت برتر مراجعه کردم و از کیفیت خدمات به شدت راضی بودم

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام آقای موسوی
      خیلی خوشحالیم که از خدمات ما راضی بودید

  14. فاطمه محمدخانی گفت:

    سلام 2 تا سوال داشتم از خدمتتون
    مورد اول اینکه از چه طریقی میتونم از شماره برای تعمیرات مشاوره بگیرم؟
    مورد دیگه اینکه هزینه رفت و آمد به چه صورت هست؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم محمدخانی وقتتون بخیر
      برای مشاوره تعمیرات شما میتونید عکس اون قطعه از صندلی که نیاز به تعمیرات داره
      در واتساپ به شماره 09121995381 ارسال کنید تا مشاوران مجموعه شما رو راهنمایی کنند.
      در مورد هزینه ایاب و ذهاب هم بعد از مشاوره به توافق خواهیم رسید.

  15. اسماعیلی گفت:

    به نظر شما با توجه به اینکه صندلی های شرکت 5 ساله استفاده شده اند ، قابل تعمیر هستند یا نیازه صندلی نو تهیه بشه؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب اسماعیلی وقتتون بخیر
      بله قطعا قابل تعمیر هستش .
      پیشنهاد میکنم تصویر صندلی ها رو در واتساپ به شماره 09121995381 ارسال کنید تا از خدمات مشاوره ما بهره مند بشید.

  16. ابراهیم خمر گفت:

    ممنون از خدمات خوبتون ؛ واقعا قطعات استفاده شده با کیفیت بودن و همچنین تعمیرکار حرفه ای به شرکت ما اومد و همه صندلی ها تعمیر شد

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام آقای خمر
      ممنون از دیدگاه ارزشمندتون
      خوشحالیم که از خدمات ما راضی بودید.

  17. خانم رضویان گفت:

    سلام و دورود
    ۱ سال گارانتی خدمات تعمیر صندلی اداری در چه صورتی قابل استفاده است؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم رضویان روزتون بخیر
      خدمات تعمیر صندلی اداری صنعت برتر دارای گارانتی و ضمانت 1 ساله و برای تعدادی از خدمات گارانتی 2 ساله است.
      برای اطلاع دقیق تر به جدول تعرفه ها در همین صفحه مراجعه کنید.

  18. رضایی گفت:

    سلام و دورود خدمت تیم صنعت برتر
    من چندین بار سفارش تعمیرات صندلی اداری داشتم و همیشه به بهترین شکل ممکن ؛ در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام شد
    ممنونم از شما بابت این خدمات عالی

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      ممنون از دیدگاه ارزشمندتون ؛ خوشحالم که از خدمات ما راضی بودید

  19. مهرداد گفت:

    خدمات تعمیر صندلی اداری معمولا چند زمان میبره؟ من 10 تا صندلی دارم که باید سریع تر آماده بشه

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام مهرداد عزیز
      بلافاصله بعد از درخواست شما برای تعمیرات صندلی متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای مجموعه با شما ارتباط میگیرند و تعمیراتتون انجام میشه

  20. مهدی رستگار گفت:

    سلام
    تعرفه های تعمیر صندلی اداری برای تعداد بالا شامل تخفیف میشه؟ ما نزدیک به 100 تا صندلی در شرکت داریم

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب رستگار وقتتون بخیر
      بله ما برای مشتریان وفادار و مراجعه کنندگان ثابتمون همیشه طرح های تخفیفی متنوعی ارائه میدیم

  21. صادقی گفت:

    سلام روزتون بخیر
    خیلی مطالب خوبی بود ممنونم

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام روز شما بخیر
      ممنونم از نظر ارزشمندتون

  22. فرهادی گفت:

    سلام
    ممنون از خدمات و تعمیرات خوب و با کیفیتتون

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب فرهادی
      ممنون از دیدگاه ارزشمندتون

  23. حسین گفت:

    ممنون از ویدیو های آموزشی خوبی که قرار دادید من با کمک همین ویدیو ها صندلی ام رو در منزل تعمیر کردم

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام حسین جان
      ممنونم از شما
      خیلی خوشحالم که راضی بودید

  24. عباسی گفت:

    سلام قیمت همه قطعات صندلی رو در این صفحه قرار ندادید ؛ لطفا لیست کاملش رو برام ارسال کنید

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب عباسی وقتتون بخیر
      جهت مشاهده تعرفه تمامی خدمات لطفا به شماره 09123466904 ارسال کنید.

  25. شاهرخی گفت:

    شرایط استفاده از یک سال گارانتی به چه صورتی هستش؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب شاهرخی
      در صورتی که قطعات تعمیر و تعویض شده دچار نقص فنی بودند یا اینکه بلافاصله بعد از تعویض مجدد مشکل ساز شدن ؛ شما میتوانید از گارانتی محصولات استفاده کنید.

  26. شعبانی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من تعدادی صندلی دارم که نیازه پد دستشون عوض بشه
    چقدر هزینه داره؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      لطفا تصویری از صندلی ها در واتساپ به شماره ۰۹۱۲۱۹۹۵۳۸۱ ارسال کنید تا از خدمات مشاوره تعمیر صندلی استفاده کنید

  27. رضا گفت:

    سلام روزتون بخیر
    تعرفه خدمات تعمیرات مبلمان اداری به چه صورته ؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای اطلاع دقیق از تعرفه خدمات لطفا تصویری از مبلمان که به تعمیر احتیاج داره برای ما ارسال کنید.

  28. طاووسی گفت:

    من ماه گذشته برای تعویض بعضی قسمت های صندلی هام از خدماتتون استفاده کردم و کیفیت خدمات واقعا عالی بود

    1. آقای قاسمی گفت:

      ممنونم از نظر ارزشمندتون جناب طاووسی
      خوشحالم که از خدمات ما راضی بودید
      با صنعت برتر دیگه لازم نیست صندلی جدید بخرید.

  29. سارانی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    تعمیرات صندلی چقدر زمان میبره؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب سارانی
      بسته به میزان تعمیرات و خرابی صندلی شما متغییر هستش
      برای اطلاع دقیق تر لطفا تصویری از صندلی در واتساپ به شماره 09121995381 ارسال کنید تا مشاوران ما شما رو راهنمایی کنند.

  30. سراجی گفت:

    یکی از صندلی های من مشکل پیدا کرده ؛ چجوری از گارانتی استفاده کنم؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب سراجی وقتتون بخیر
      لطفا مشکلتون رو در واتساپ به شماره 09121995381 ارسال کنید
      همکاران من در اسرع وقت شما رو راهنمایی می کنند.

  31. شیدا رستگار گفت:

    سلام
    امکانش هست یه ویدیو از مراحل تعمیر صندلی اداری قرار بدید

    1. آقای قاسمی گفت:

      خانم خانم رستگار
      بله حتما در آپدیت بعدی ویدیویی از مراحل و نحوه تعمیر صندلی اداری قرار داده میشه

  32. تدین گفت:

    سلام روز بخیر
    به نظر شما صندلی های فرسوده رو تعمیر کنم یا صندلی نو بخرم؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم تدین وقتتون بخیر
      این موضوع به میزان فرسودگی صندلی شما بستگی داره
      پیشنهاد میکنم تصویری از صندلی هاتون برای ما ارسال کنید تا بررسی بشه که امکان تعمیر صندلی وجود داره یا خیر.

  33. رجایی گفت:

    هزینه تعمیر صندلی اداری به چه صورته؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم رجایی روزتون بخیر
      شما میتونید تعرفه های شرکت صنعت برتر رو در همین صفحه مشاهده کنید و برای اطلاع دقیق تر با شماره 09121995381 تماس بگیرید.

  34. احمد آبادی گفت:

    سلام ممنون از خدمات خوبتون
    از تعمیرات سری پیش واقعا راضی بودم
    سپاس گذارم

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب احمد آبادی
      ممنون از شما
      خیلی خوشحالم که از خدمات ما راضی بودید

  35. سبحانی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من قصد دارم صندلی های شرکت ام رو به طور کامل بررسی و سرویس بشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب سبحانی وقتتون بخیر
      برای اطلاع از نحوه ارائه خدمات تعمیرات صندلی لطفا تصویری از صندلی های خراب شده تهیه کنید و برای ما در واتساپ به شماره 09121995381 ارسال کنید
      همکاران من در اسرع وقت شما رو راهنمایی می کنند.

  36. سهرابی گفت:

    سلام و دورود خدمت تیم خوب صنعت برتر
    در مورد خدمات تعمیرات صندلی اداری عیب یابی صحیح در مورد تعویض قطعات هستش که هزینه تعمیرات ما خیلی کمتر شد
    ممنون از خدمات خوبتون

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب سهرابی
      ممنون از نظر گرانبهاتون
      دقیقا عیب یابی درست تا حد زیادی باعث کاهش هزینه تعمیرات میشه و افتخار ما در صنعت برتر ارائه خدمات توسط تعمیرکاران حرفه ای هست

  37. فرشی گفت:

    سلام ممنون از خدمات خوبتون
    برای خدمات و تعمیراتتون ضمانتی هم ارائه میشه؟!

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب فرشی
      بله کلیه خدمات ما دارای ضمانت 6 ماهه تا 1 ساله هستند.

  38. غفاری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    طرح های تخفیفی خاصی برای تعمیراتتون ندارید

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب غفاری
      برای شما مشتریان وفادار همیشه طرح های تخفیفی مناسب ارائه میشه

  39. نوروزی گفت:

    سلام خدمت تیم صنعت برتر
    ممنون از خدمات خوب تعمیرات صندلی اداریتون
    واقعا عالی بود

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم نوروزی وقت شما هم بخیر
      ممنون از شما
      خوشحالم از خدمات ما راضی بودید.

  40. شعبانعلی گفت:

    تعمیرات صندلی اداری در محل هم انجام میشه ؟ شرایطش چطوره ؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب شعبانعلی
      بله کلیه خدمات تعمیرات در صنعت برتر انجام میشه و برای اطلاع دقیق از خدمات لطفا با شماره 09121995381 تماس بگیرید

  41. باقری گفت:

    از کجا مطمئن باشیم که قطعات استفاده شده در تعمیرات صندلی اداری اصل هست و فیک نیست؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم باقری
      بهتره قبل از تهیه و تعویض قطعات با یک متخصص و تعمیر کار ماهر مشورت کنید.

  42. محسن گفت:

    ممنون از خدمات عالیتون
    بشدت از کیفیت تعمیرات راضی بودم

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام محسن جان
      ممنون از شما خواهش میکنم

  43. سهیل گفت:

    سلام روزتون بخیر
    من تصمیم دارم صندلی های شرکت ام رو به طور کامل بررسی و سرویس بشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام سهیل جان لطفا تصویری از صندلی ها برای ما به شماره 09121995381 ارسال کنید تا مشاورین ما شما رو راهنمایی کنید.

  44. محمد احمدی گفت:

    هزینه تعمیر صندلی اداری به چه صورته؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب احمدی
      برای اطلاع از هزینه تعمیرات صندلی لطفا تصویری از صندلی ها برای ما ارسال کنید تا مشاورین شما رو راهنمایی کنند.

  45. حبیبی گفت:

    سلام روزتون بخیر
    ممنون بابت خدمات خوب و با کیفیتتون

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب حبیبی
      ممنون از شما
      خوشحالم که از خدمات ما راضی بودید

  46. صادقی گفت:

    ممنون از خدمات خوبتون

    1. آقای قاسمی گفت:

      سپاس از شما خانم صادقی

  47. میترا قیصری گفت:

    خدمات تعمیرات صندلی اداری صنعت برتر بی نظیره
    واقعا ممنونم ازتون

    1. آقای قاسمی گفت:

      ممنون از شما
      خوشحالم که از خدمات ما راضی بودید

  48. مسعود اکبری گفت:

    هزینه تعمیر صندلی اداری به چه صورته؟

  49. صفوی نژاد گفت:

    سلام وقت بخیر
    شرایط استفاده از یک سال گارانتی و ضمانت خدمات به چه صورتی هستش؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام آقای صفوی نژاد
      جهت اطلاع دقیق از شرایط گارانتی لطفا به شماره 09121995381 در واتساپ پیام ارسال کنید.

  50. خطیبی گفت:

    ممنونم بابت خدمات خوبتون

    1. آقای قاسمی گفت:

      سپاس از نظر ارزشمندتون

  51. امیر مسعودی گفت:

    سلام خدمت تعمیر کاران حرفه ای صنعت برتر
    بابت کیفیت عالی خدماتتون ممنونم

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب مسعودی وقتتون بخیر
      سپاس از نظر ارزشمند شما

  52. سیمین بداغی گفت:

    تعمیرات صندلی اداری در محل شرکت هم انجام میشه ؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      بله خانم بداغی در تهران و کرج تعمیرات صندلی در محل هم انجام میشه

  53. ظهیر یزدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    تعرفه خدمات تعمیر مبلمان اداری به چه صورت هست؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام آقای یزدی وقتتون بخیر
      لطفا تصویری از مبلمان اداری که قصد تعمیر دارید تهیه و به شماره 09121995381 در واتساپ ارسال کنید تا همکاران بنده شما رو راهنمایی کنند.

  54. نیما رفیعی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    برای اینکه از خرابی مداوم صندلی اداری جلوگیری کنیم چه پیشنهادی دارید؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب رفیعی
      پیشنهاد میکنم در هنگام تهیه صندلی به جنس قطعات به کار رفته توجه کنید و در هنگام تعمیرات صندلی هم با دقت به قطعات به کار رفته توجه داشته باشید

  55. سمیرا موسوی گفت:

    سلام روزتون بخیر
    من تعمیرات صندلی های شرکتم رو به صنعت برتر سپردم و رضایت کامل داشتم
    تعمیر کارهای حرفه ای و خوش برخورد که در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت مشکل ما رو حل کردن
    بابت این خدمات عالی ازتون ممنونم

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم موسوی وقتتون بخیر
      ممنون از نظر ارزشمندتون
      خوشحالم که از خدمات ما راضی بودید

  56. ریحانه حسینی گفت:

    سپاس از خدمات خوبتون

    1. آقای قاسمی گفت:

      ممنون از شما خانم حسینی

  57. مطهری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من قصد دارم صندلی های شرکت ام رو به طور کامل سرویس کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب مطهری وقتتون بخیر
      جهت اطلاع از تعرفه خدمات و ثبت سفارش نصویری از صندلی اداری خودتون تهیه و به شماره 09121995381 در واتساپ ارسال کنید
      مشاوران ما در اسرع وقت شما رو راهنمایی می کنند.

  58. نیکان تابش گفت:

    تعمیرات صندلی اداری در محل رو با خیال راحت به صنعت برتر بسپارید
    خدماتشون عالیه

    1. آقای قاسمی گفت:

      سپاس بابت نظر ارزشمندتون جناب تابش

  59. مینا اسدی گفت:

    سلام رزوتون بخیر
    برای اینکه از خرابی دائم صندلی اداری جلوگیری کنم چه پیشنهادی دارید؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      مورد اول اینکه حتما صندلی باکیفیت تهیه کنید و مورد دوم هم ختما تعمیرات رو به افراد متخصص بسپارید

  60. اسماعیل دوجی گفت:

    سلام و دورود
    برای نگه داری از صندلی اداری چه توصیه ای دارید؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام آقای دوجی
      موارد مختلفی رو میشه مطرح کرد حتما به زودی یک مقاله کامل در این باره در مقالات سایت منتشر میکنیم

  61. ساسان عباسپور گفت:

    قبلا ار خدمات بقیه برای تعمیرات صندلی اداری استفاده میکردم و یکی از بزرگترین چالش ها قطعات بی کیفیت بود
    چند وقته از خدمات خوب شما استفاده میکنم و خیالم از تعمیرات راحته

    1. آقای قاسمی گفت:

      بله متاسفانه خیلی از افراد از قطعات بی کیفیت استفاده میکنند و نتیجه میشه تعویص مجدد قطعات بعد از یه مدت کوتاه
      خیلی خوشحالم که از خدمات ما راضی بودید

  62. مهدی اکبرزاده گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    برای تعمیرات صندلی اداری در محل آیا نیازه ابزاری داشته باشیم؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب اکبرزاده وقت شما هم بخیر
      خیر برای تعمیر صندلی اداری در محل تعمیرکاران مجموعه با تمامی ابزارها خدمت شما میرسند

  63. سورنا نوری گفت:

    سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
    خواستم تشکر کنم بابت این مطالب مفید و کاربردی

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم نوری ممنون از شما
      خوشحالم که از خدمات صنعت برتر راضی بودید

  64. پارسا خوشدل گفت:

    ممنون از خدمات خوبتون

    1. آقای قاسمی گفت:

      سپاس از نظر ارزشمند شما

  65. سپهری گفت:

    نزدیکه 3 ساله کلیه تعمیرات صندلی اداری رو به صنعت برتر سپردم و از خدمات واقعا راضی ام

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم سپهری
      ممنون بابت دیدگاه ارزشمندتون
      خوشحالم که راضی بودید

  66. صادق شیرینی گفت:

    سلام روزتون بخیر باشه
    من میخوام صندلی های شرکتم رو به طور کامل تعویض کنم و نمیدونم قابل تعمیر هستند یا نه
    میشه راهنماییم کنید

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام روز شما هم بخیر
      لطفا تصویری از صندلی ها برای ما به شماره 09121995381 در واتساپ ارسال کنید
      همکاران ما در اسرع وقت شما رو راهنمایی میکنند.

  67. رضایی گفت:

    سلام وقتتون بخیر ؛ خوبید
    برای خدمات و تعمیراتی که در صنعت برتر ارائه میشه ضمانتی هم دارید؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم رضایی وقت شما هم بخیر
      بله کلیه خدمات ما در صنعت برتر دارای ضمانت هست

  68. مهرنوش طنینی گفت:

    سلام روزتون بخیر ؛ خوبید
    خواستم یه تشکر کنم بابت تعمیرات صندلی اداری که به خوبی انجام شد

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام روز شما هم بخیر
      ممنونم از شما
      خوشحالم که از خدمات ما راضی بودید

  69. نوروزی گفت:

    سلام چه جوری میتونم با شما تماس بگیرم؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب نوروزی
      به شماره 09121995381 در واتساپ پیام بدید تا مشاوران مجموعه با شما تماس بگیرند

  70. خدابنده گفت:

    سلام خدمات شما و همکاران خوبتون
    خسته نباشید میگم به تیم خوبتون
    یه سوال داشتم برای تعمیر صندلی اداری در محل نیازه ابزاری در منزل داشته باشیم ؟ چه وسایلی نیازه؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام آقای خدابنده وقت شما هم بخیر
      ممنونم از شما
      خیر شما برای تعمیر صندلی اداری در محل به هیچ گونه ابزاری نیاز ندارید و همه ابزارها رو تعمیرکاران ما به همراه دارند

  71. جواد حبیبی گفت:

    سلام خدمت تیم صنعت برتر
    یه مورد مهم در خدمات تعمیرات صندلی اداری عیب یابی صحیح در مورد تعویض قطعات هستش که هزینه تعمیرات رو به مراتب کمتر میکنه .
    ممنونم از شما به خاطر وجود تیم متخصصتون

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام آقای حبیبی وقتتون بخیر
      ممنونم بابت نظر خوبتون
      خوشحالم که از خدمات ما راضی بودید

  72. علی گرمابی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    چندتا سوال داشتم
    برای تعمیر صندلی اداری در محل چقدر هزینه ایام و ذهاب هست؟
    مورد دیگه اینکه تعمیرات ضمانت هم داره؟
    و سوال آخرم برای ورامین و شهر ری هم خدمات دارید؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب گزمابی وقت شما هم بخیر
      هزینه ایام و ذهاب تعمیر صندلی اداری به صورت توافقی هستش
      بله کلیه خدمات تعمیرات نا دارای ضمانت می باشد
      بله خدمات ارائه میشه برای اطلاع دقیق تر به پشتیانی ما در واتساپ (09121995381) پیام بدید

  73. حسن هراتی گفت:

    یکی از تجربیات خوب من از سپردن تعمیرات صندلی به شما این بود که صندلی های اداره داخل خود شرکت تو کمتر از 2 ساعت تعمیر شد و ضربه ای به فعالیت کارکنان من نزد

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب هراتی
      ممنون از اینکه تجربه تون را با ما به اشتراک میذارید
      خیلی خوشحالیم که خدمات صنعت برتر براتون مفید بوده

  74. وحید علی محمدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    مدتی هست که صندلی های اداره من صدای های گوش خراشی میدن و اصلا اجازه نمیدن کارکنان با تمرکز کار کنن
    به نظر شما مشکل از کجاست؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      موارد مختلفی ممکنه وجود داشته باشه که نیاز هست صندلی شما بررسی بشه اما اصلی ترین دلیل صدای گوش خراش در صندلی های اداری خراب شدن جک صندلی هستش
      پیشنهاد میکنم حتما با متخصصان مجموعه تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند

  75. سعادتیان گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    من هفته گذشته برای تعمیرات صندلی با شما هماهنگ کرده بودم که به خاطر برنامه کاری شرکت هماهنگ نشد
    الان چجوری میتونم مجدد تایم بگیرم

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم سعادتیان وقت شما هم بخیر
      جهت هماهنگی مجدد با شماره 09121995381 تماس بگیرید

  76. جبل عاملی گفت:

    ممنون بابت خدمات خوب و بی نظیرتون
    از تعمیرات صندلی اداری که هفته گذشته انجام شد رضایت 100% دارم

    1. آقای قاسمی گفت:

      سپاس از شما جناب جبل عاملی
      خوشحالم که از خدمات تعمیرات صندلی اداری ما راضی بودید

  77. محمد اکبری گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    بنده محمد اکبری هستم و ماه گذشته برای تعمیرات تعدادی صندلی اداری به شرکت ما مراجعه کردید
    خواستم تشکر کنم ازتون تیم متخصص و با اخلاقی دارید که در سریع ترین زمان ممکن کار تعمیرات رو انجام میدن
    ممنونم از شما

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب اکبری وقت شما هم بخیر
      ممنون از نظر ارزشمندتون
      خیلی خوشحالم که از خدمات ما راضی بودید

  78. فرهادی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    برای تعمیر صندلی اداری در شرکت صنعت برتر چطور میتونم اقدام کنم؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم فرهادی
      برای تعمیرات صندلی اداری لطفا تصویری از صندلی که آسیب دیده و نیاز به تعمیر داره تهیه و به شماره 09121995381 در واتساپ ارسال کنید
      همکاران من شما رو راهنمایی می کنند تا در اسرع وقت تعمیراتتون انجام بشه

  79. سمیه نصیری گفت:

    سلام و خداقوت
    برای تعمیر صندلی اداری چجوری میشه اقدام کرد

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم نصری
      برای تعمیرات صندلی اداری لطفا تصویری از صندلی که آسیب دیده و نیاز به تعمیر داره تهیه و به شماره 09121995381 در واتساپ ارسال کنید
      همکاران من شما رو راهنمایی می کنند تا در اسرع وقت تعمیراتتون انجام بشه

  80. ملیکا کیانی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ممنونم بابت این توضیحات کاملتون
    چندتا سوال داشتم
    اولین مورد اینکه به نظرتون بهتره هر چند وقت یکبار صندلی ها رو سرویس کنم و مورد دیگه اینکه برای تعمیرات صندلی پیشنهاد میکنید در محل کار انجام بشه یا بیارم تعمیرگاه شما چون تعداد صندلی ها خیلی زیاده

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم کیانی وقت شما هم بخیر
      پیشنهاد میکنم صندلی های اداره رو هر سال یک بار سرویس کنید و در مورد سوال دوم هم اگر ساکن تهران یا کرج هستید پیشنهاد ما تعمیرات صندلی اداری در محل هست

  81. شیرازی گفت:

    مجموعه شما خیلی بی نظیره و خدماتتون عالیه
    واقعا سپاس گذارم

    1. آقای قاسمی گفت:

      ممنون از نظر ارزشمندتون خانم شیرازی
      خوشحالیم که از خدمات تعمیرات صندلی اداری ما راضی بودید

  82. محمدزاده گفت:

    سپاس از مقاله و توضیحات عالی تون
    چجوری میتونم با شما در مورد تعمیر صندلی صحبت کنم؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      دورود بر شما جناب محمد زاده عزیز
      برای ثبت سفارش تعمیر صندلی و دریافت مشاوره با شماره 09121995381 تماس بگیرید

  83. رویا ملکی گفت:

    سلام خدمت آقای حسن پور و تیم خوب صنعت برتر
    من هفته گذشته برای تعمیرات تعدادی از صندلی های دفترم به شرکت شما مراجعه کردم و تجربه بی نظیری واسم اتفاق افتاد
    هزینه تعمیرات واقعا به نسبت بقیه مناسب بود و در حین ارائه قیمت مناسب کیفیت خدمات هم عالی بود به طوری که انگار صندلی ها رو نو خریدم
    خدا قوت و ممنون از شما تیم عالی

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم ملکی وقتتون بخیر امیدوارم حالتون خوب باشه
      خیلی خوشحال شدم که از خدمات تعمیر صندلی ما استفاده کردید و راضی بودید
      ممنون بابت انرژی بی نظیرتون

  84. شاهدی گفت:

    سلام روزتون بخیر
    شما برای تعمیرات صندلی اداری تمام ابزار آلات لازم رو به همراه دارید یا نیازه برای انجام بهتره تعمیرات ابزارهای اصلی در شرکت وجود داشته باشه؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام روز شما هم بخیر آقای شاهدی عزیز
      برای انجام تعمیرات صندلی نیازی به ابزار خاصی ندارید و متخصصان و تعمیر کاران صنعت برتر تمام ابزارهای مورد نیاز رو به همراه دارند

  85. جمشیدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    خدمات تعمیرات صندلی شما تضمین قیمت و تضمین کیفیت داره؟
    ممنون میشم توضیح بدید

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم جمشیدی وقت شما هم بخیر
      بله کلیه خدمات ما دارای ضمانت هستند و شما میتونید از ضمانت های 6 ماهه تا 1 ساله بسته به نوع خدمات استفاده کنید

  86. محمد آرین گفت:

    سلام روزتون بخیر
    سپاس از مطلب جامع و کاملتون
    یه سوال داشتم برای تعمیرات صندلی اداری امکان پرداخت اقساطی هم هست؟
    تعداد صندلی های 3 تا شرکت من که نیاز به سرویس داره بالای 100 تا هستش

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب آرین روز شما هم بخیر
      برای این مورد به شماره 09121995381 پیام بدید تا بتونیم شرایط اقساطی رو برای شما فراهم کنید

  87. اسماعیل آقایی گفت:

    در مورد مراحل تعمیرات صندلی اداری در مرحله چهارم گفته شد که چرخ های صندلی باید باز بشن و تعویض بشن
    برای این کار آموزشی دارید؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب آقایی
      بله جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تعمیر چرخ صندلی اداری مراجعه کنید

  88. ملیکا شفیعی گفت:

    سلام و خداقوت خدمت تیم خوب صنعت برتر
    خواستم تشکر کنم بابت تعمیرات صندلی که برای شرکت ما انجام دادید بعد از گذشت 1 سال هنوز تمام صندلی ها کاملا سالم هستند
    خسته نباشید میگم به شما و تیم پر تلاشتون

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم شفیعی وقت شما بخیر
      ممنون بابت این دیدگاه ارزشمندتون
      خیلی خوشحالم که از خدمات تعمیرات صندلی ما راضی بودید

  89. امیر رضا جهانی گفت:

    سلام روزتون بخیر باشه
    شما برای انجام تعمیرات صندلی به کار آموز نیاز ندارید ؟ بنده خیلی علاقه مندم که بتونم تعمیرات انواع صندلی از جمله صندلی اداری رو یاد بگیرم

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام آقای جهانی
      با توجه به علاقه شما به تعمیرات صندلی اگر ساکن تهران هستید میتونید در یکی از کارگاه های ما اقدام به کارآموزی کنید
      برای هماهنگی بیشتر به شماره 09121995381 تماس بگیرید

  90. سپهر عدللو گفت:

    سلام و دورود
    برای انجام تعمیرات صندلی اداری در ورامین و شهر ری چطوری میتونم اقدام کنم؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب عدللو
      لطف کنید تصویری از صندلی تهیه کنید و به شماره 09121995381 ارسال کنید

  91. اکبری گفت:

    ممنون از خدمات خوب تعمیر صندلی شما
    خیلی عالی بود

    1. آقای قاسمی گفت:

      سپاس خانم اکبری
      خوشحالم که راضی بودید

  92. سینا گفت:

    سلام روزتون بخیر
    سپاس از اطلاعات خوبتون
    یه سوال داشتم برای تعمیرات صندلی اداری امکان پرداخت اقساطی هم هست؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام سینا جان روز شما هم بخیر
      خوشحالم که براتون مفید بوده
      بله برای اطلاع بیشتر با شماره 09121995381 تماس بگیرید

  93. ساعدی گفت:

    برای مراحل تعمیرات صندلی اداری اگر ممکنه یه ویدیو بذارید
    من قصد دارم تو خونه تعمیرات رو انجام بدم

    1. آقای قاسمی گفت:

      بله حتما جناب ساعدی
      در اسرع وقت قرار میگیره

  94. همدم گفت:

    سلام روزتون بخیر
    محمدی هستم و ماه گذشته تعمیرات صندلی اداره رو به شما سپردم طی یک ماه گذشته صندلی ها کوچک ترین مشکلی نداشته و کاملا اوکی بوده
    موضوع دیگع اینکه تعمیرکاران شرکت خیلی رفتار حرفه ای داشتند و به شدت خوش برخورد بودند
    تشکر ویژه دارم از صنعت برتر بابت این همه خدمات فوق العاده

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب محمدی روز شما هم بخیر
      خیلی خوشحالم که از تعمیرات صندلی ما راضی بودید

  95. شیری گفت:

    سلام روزتون بخیر
    شما برای تعمیرات صندلی تمام ابزار آلات لازم رو به همراه دارید یا نیازه برای انجام بهتره تعمیرات ابزارهای اصلی در شرکت وجود داشته باشه؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام آقای شیری وقت شما هم بخیر
      خیر برای انجام تعمیرات شما به هیچ ابزاری نیاز ندارید و تمام موارد توسط تعمیر کاران مجموعه آورده میشه

  96. خلیلی گفت:

    سلام روزتون بخیر
    بنده خلیلی هستم مدیر شرکت و چند وقته تعمیرات صندلی رو به صنعت برتر می سپارم و تمام خدمات با بهترین کیفیت در محل انجام میشه
    ممنون از تیم خوب و حرفه ای صنعت برتر

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب علی خلیلی
      روز شما هم بخیر
      خیلی خوشحالم که از خدمات تعمیرات صندلی اداری در محل صنعت برتر رضایت داشتید

  97. عسکری گفت:

    تعمیر صندلی اداری در محل در تمام شهر های ایران انجام میشه ؟ هزینه خدمات به چه صورت هست؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      بله خانم عسکری انجام میشه
      برای اطلاع از تعرفه خدمات با شماره 09121995381 تماس بگیرید و تصویری از صندلی اداری برای ما ارسال کنید

  98. سبزواری گفت:

    واقعا تعمیر صندلی اداری در محل رو صنعت برتر با مناسب ترین قیمت ها انجام میده
    به علاوه من تعمیرات جک صندلی اداری هم همیشه به تیم صنعت برتر میسپارم
    خداقوت میگم به تیم متخصص و حرفه ای شما

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم سبزواری
      سپاس از نظر ارزشمدتون
      خیلی خوشحالم که از خدمات تعمیرات صندلی ما راضی بودید

  99. قادری گفت:

    سپاس از اطلاعات خوب و مفیدتون
    هر چیزی که در مورد تعمیر صندلی نیاز بود در این صفحه گفته شد

    1. آقای قاسمی گفت:

      ممنون از شما خانم قادری
      خوشحالم که راضی بودید

  100. سیامک میرعلوی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    برای تعمیر صندلی اداری چجوری میتونم با شما در ارتباط باشم ؟
    صندلی های شرکت ما اکثرا نیاز به سرویس دارند و اگر امکانش باشه میخواییم تعمیرات داخل خود شرکت تا قبل عید انجام بشه

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر جناب میر علوی
      برای تعمیرات صندلی اداری میتونید تصویری از ضندلی هایی که به تعمیر احتیاج دارند به شماره 09121995381 در واتساپ ارسال کنید تا تخمینی از هزینه تعمیرات زده بشه و
      بعد متخصصان و تعمیرکاران صنعت برتر در اسرع وقت صندلی های شما رو در محل تعمیر کنند

  101. شعبانی گفت:

    سلام خدمت تیم خوب صنعت برتر
    خواستم تشکر کنم بابت تعمیرات عالی صندلی که برای ما انجام دادید
    بعد از اون دیگه تا الان صندلی ها هیچ مشکلی نداشتند و کاملا سالم هستند

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم شعبانی
      سپاس از شما
      خوشحالم که از خدمات و تعمیرات صنعت برتر رضایت داشتید

  102. سید مجید علوی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    برای انجام تعمیرات صندلی های اداره مشورت میخواستم ، تعدادی از صندلی ها فرسوده هست و مابقی هم نیازه تعمیر بشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      برای انجام تعمیرات صندلی اداری به شماره ،09121995381 پیام ارسال کنید تا پشتیبان های مجموعه شما رو راهنمایی کنند.

  103. شهوردی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    سپاس از خدمات خوب تعمیر صندلی اداری تون
    من قصد دارم قطعات صندلی رو تهیه کنم و خودم در شرکت اقدام به تعمیرات صندلی کنم
    تعرفه قطعات به چه صورت هست؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم شهوردی
      بله امکان تهیه قطعات صندلی اداری و همینطور تعمیر صندلی در صنعت برتر وجود داره

  104. زرگر گفت:

    سلام خدمت تیم خوب صنعت برتر
    چجوری میتونم از گارانتی تعمیرات صندلی استفاده کنم؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم زرگر
      لطفا به شماره 09121995381 در واتساپ پیام ارسال کنید تا شما رو راهنمایی کنم

  105. کردی گفت:

    خیلی محتوای کاملی بود
    شما کارآموز هم برای تعمیرات صندلی جذب می کنید

    1. آقای قاسمی گفت:

      ممنونم از شما
      بله جناب کردی برای کارآموزی تعمیرات صندلی به شماره 09121995381 پیام ارسال کنید

  106. میلاد زیوری گفت:

    تعمیرات صندلی اداری در محل شرکت صنعت برتر بی نظیره
    حتما از خدماتشون استفاده کنبد

    1. آقای قاسمی گفت:

      ممنون از شما جناب زیوری
      خوشحالم که از خدمات ما راضی بودید

  107. نصیری گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    ممنون از خدمات عالی و تعمبرات با کیفیت شما

    1. آقای قاسمی گفت:

      ممنونم از شما خانم نصیری
      خوشحالم که راضی بودید

  108. شیروانی گفت:

    برای تعمیرات صندلی تضمین کیفیت دارید؟ گارانتی تعمیرات شما چند ماهه است؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب شیروانی
      بله برای تعمیرات صتدلی ما ضمانت نامه های 6 ماه تا 1 ساله داریم و به کیفیت خدماتمون اطمینان کامل داریم

  109. قادری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من ماه گذشته برای تعمیر صندلی های اداره که به شدت فرسوده شده بود و فکر نمیکردم امکان تعمیر داشته باشه به صنعت برتر مراجعه کردم و کلیه صندلی ها در کمترین زمان ممکن تعمیر شد
    ممنونم از خدمات خوبتون

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم قادری وقت شما هم بخیر
      سپاس از نظر ارزشمند شما خوشحالم از خدمات ما راضی بودید

  110. جمالی راد گفت:

    سپاس از خدمات خوب تعمیر صندلی شما

    1. آقای قاسمی گفت:

      ممنون خانم جمالی
      خوشحالم که راضی بودید

  111. زیاری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    چطور میتونم از مشاوره متخصصان شما برای تعمیر صندلی استفاده کنم

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای ارتباط و مشاوره با متخصصین صنعت برتر و استفاده از خدمات تعمیر صندلی به شماره 09121995381 در واتساپ پیام ارسال کنید

  112. جباری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    چجوری میتونم برای تعمیرات صندلی اداری با شما ارتباط بگیرم

    1. آقای قاسمی گفت:

      شما جناب جباری وقتتون بخیر باشه
      برای ثبت سفارش تعمیر ضندلی اداری می تونید به شماره 09121995381 در واتساپ مجموعه صنعت برتر پیام ارسال کنید

  113. خلیل پور گفت:

    سپاس از خدمات خوب تعمیر صندلی اداری شما
    عالی بود

    1. آقای قاسمی گفت:

      ممنون از شما خانم خلیل پور
      خوشحالم که راضی بودید

  114. میترا قیصری گفت:

    سلام وقتتون بخیر سه سوال داشتم از خدمتتون
    اول اینکه شرایط ضمانت خدمات تعمیرات صندلی به چه صورت هستش؟
    مورد بعد اینکه بعد از تعمیر صندلی ها امکانش هست به آدرس شرکت ارسال بشه؟
    و سوال آخرم اینه که برای تعمیرات صندلی ها از قطعات کدوم شرکت ها استفاده میشه؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم قیصری وقتتون بخیر باشه
      در مورد سوال اول شرایط ضمانت خدمات به صورت کامل برای شما شرح داده میشه تا نگرانی باید این مسئله نداشته باشید
      مورد دوم هم بله و اگر ساکن تهران و یا کرج هستید امکان تعمیر در محل شرکت هم وجود دارد
      در مورد سوال سوم هم کلیه قطعاتی که ما استفاده می کنیم با کیفیت ترین اجناس موجود در بازار هستند و ضمانت و اصالت کالا رو میتونید در هنگام تعویض و تعمیر قطعات مشاهده کنید

  115. کاوه مجیدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    برای تعمیرات صندلی در محل چجوری میتونم اقدام کنم؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام جناب مجیدی
      برای انجام تعمیرات صندلی می تونید با شماره 09121995381 تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنند

  116. شیرازی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ممنون از خدمات خوب تعمیر صندلی شما
    من از تعمیرات انجام شده رضایت 100% دارم

    1. آقای قاسمی گفت:

      سپاس از شما
      خوشحالم که از خدمات ما راضی بودید

  117. نوروزی گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    چطوری میتونم برای تعمیرات صندلی با شما ارتباط بگیرم؟
    بنده ساکن تهران هستم

    1. آقای قاسمی گفت:

      برای استفاده از حدمات تعمیر صندلی با شماره 09121995381 تماس بگیرید

  118. خاموشیان گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    برای انجام تعمیرات صندلی اداری به چه صورت میتونم عمل کنم ؟ تعداد صندلی ها هم حدود 30 تا هستش

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      برای استفاده از خدمات تعمیر صندلی به شماره 09121995381 در واتسپ پیام ارسال کنید تا مشاوران ما شما رو راهنمایی کنند.

  119. جوادی گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    ممنونم بابت خدمات خوب تعمیر صندلی شما
    کیفیت کارهاتون عالی بود

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      سپاس از شما

  120. عباسی گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    ممنون از خدمات خوب تعمیر صندلی شما

    1. آقای قاسمی گفت:

      سپاس از شما
      خوشحالم که راضی بودید

  121. مینا تقدسی گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    چطوری میتونم برای تعمیرات صندلی اداری با شما ارتباط بگیرم؟
    بنده ساکن تهران هستم

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم تقدسی
      با شماره 09121995381 در واتساپ ارتباط بگیرید تا به طور کامل شما رو در مورد تعمیرات صندلی راهنمایی کنند

  122. شهابی گفت:

    سلام خدمت تیم خوب صنعت برتر
    ممنون بابت خدمات خوب تعمیر صندلی شما
    کیفیت تعمیرات این سری عالی بود

    1. آقای قاسمی گفت:

      ممنون از شما جناب شهابی
      خوشحالم که از خدمات تعمیرات صندلی ما راضی بودید

  123. دوجی گفت:

    چطوری میتونم صندلی خودم رو در منزل تعمیر کنم؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      این کار نیاز به تخصص داره
      پیشنهاد میکنم برای تعمیر بهتر صندلی اداری با شماره 09121995381 تماس بگیرید تا مشاروان و متخصصان مجموعه شما رو راهنمایی کنند

  124. مقدس گفت:

    سلام وقت بخیر جناب حسن پور ما تعمیرات صندلی سالن وزارت کشور رو بهتون سپرده بودیم و کار بسیار عالی انجام شد ممنون از خدمات خوبتون

    1. mobleman گفت:

      انجام وظیفه کردیم جناب مقدس عزیز

  125. حسابی گفت:

    سلام صندلی های من از برند نیلپر هستند و وقتی که میخواستم بخرم صندلی های لاکچری محسوب می شدند. برای این که توی تعمیر دچار مشکل نشن شما ضمانتی ارائه میدید؟

    1. mobleman گفت:

      با سلام بله تعمیرات ما ضمانت دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *