مبلمان

تعمیرات صندلی اداری در خیابان ولیعصر

تعمیرات صندلی اداری در خیابان ولیعصر

امروزه برای داشتن صندلی جدید با توجه به افزایش قبمت خرید صندلی اداری بهتر است آن را تعمیر کرد. زیرا تعمیر کردن صندلی چرخدار یا ثابت هزینه های ما را نسبت به خرید آن کاهش می دهد.

از آنجاییکه یکی از مسائلی که سازمان ها و شرکت ها با آن سروکار دارند هزینه تعمیرات صندلی اداری می باشد می توانیم با ارائه مشاوره و بازدید رایگان بهترین راهکار را با کمترین هزینه ارائه دهیم.

 

با وجود بیش از یک دهه تجربه در زمینه تعمیرات صندلی و همکاری با شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی می توانیم در این زمینه با کیفیت ترین خدمت و قطعات را ارائه دهیم.

تعمیرات صندلی در ولیعصر

تعمیرات صندلی اداری جزء خدماتی می باشد ک اگر به درستی انجام شود می تواند از یک صندلی نو کارایی و زیبایی بیشتری داشته باشد.فقط باید از تعمیرکاران باتجربه و حرفه ای برای تعمیر صندلی اداری خود استفاده کنیم.یکی از مهمترین قطعات صندلی جک صندلی است که نقش مهمی در صندلی اداری دارد.و باعث می شود صندلی شما بالا و پایین شود. درنتیجه این موضوع باعث شده در زما تعمیر صندلی اداری جک نیاز به تعویض داشته باشد.

تعمیرات صندلی در ولیعصرتعمیرات صندلی اداری در خیابان ولیعصر

درصورتیکه صندلی شما نیاز به تعمیر دااشته باشد و قطعات آن باید تعویض شود امکان تعمیرصندلی در تمام نقاط تهران (شمال و جنوب و شرق و غرب تهران) می باشد و تعمیرکاران متخصص آماده خدمت رسانی به شما در تمام نقاط تهران می باشند.

همین حالا مطالعه کنید :  بهترین چیدمان برای فضای اداری-تجاری

درصورتیکه صندلی شما نیاز به رویه کوبی و تعویض فوم و جوشکاری داشته باشد نمی توان صندلی را در محل تعمیر کرد در تعمیر صندلی در محل  می توان در کمترین زمان مشکل تعویض یا تعمیر صندلی را انجام داد

تعمیر صندلی در خیابان ولیعصر

اگر مشکل صندلی شما فقط چرخ آن باشد زمان برای تعمیر صندلی کوتاه تر است. و در طول یک ساعت تعویض و یا تعمیر می شود البته برای تعداد بالاتر هزینه بیشتری نیاز است. اگر تعداد صندلی های اداری زیاد باشد می تواند چند روز از وقت شما را بگیرد.

خدمات ما:

  1. فوم صندلی تعویض می شود و فوم با اسفنج فشرده تقویت می شود
  2. رویه انواع صندلی اداری تعویض می شود
  3. قطعات صندلی از جمله جک صندلی، پایه، مکلنیزم و چرخ تعویض می شود

تعمیر مبلمان اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *