مبلمان

تعمیر صندلی نیلپر

صندلی نیلپر

با توجه به قیمت بالای انواع صندلی های اداری که تضمینی برای کیفیت و طول عمر صندلی وجود ندارد زیر عموما تمام این صندلی های اداری وارداتی هستند و دست دلال ها در این امر همیشه فعال بوده برای همین موضوع شرکت تخصصی تعمیر صندلی صنعت برتر ضمن تعمیر انواع صندلی اداری به خصوص صندلی های اداری نیلپر با داشتن نمایندگی این برند معتبر اقدام به تعمیر تمام صندلی های نیلپر خواهد کرد . اما اگر مشتاق هستید بیشتر در مورد صندلی اداری نیلپر بدانید با این مقاله با صنعت برتر همراه ما باشید .

تعمیر صندلی نیلپر

تعمیر قطعات صندلی نیلپر

قبل از هر چیزی باید به معرفی قطعات صندلی پرداخت که این قطعات با عنوان پد دسته و چرخ صندلی نیلپر ، مکانیزم و جک صندلی نیلپر،  تعویض روکش صندلی اداری و پشتی صندلی نیلپر ، پایه پنج پر و …. شناخته شده است . و در کل از مکانیزم و جک در صندلی نیلپر می توان به عنوان مهمترین قطعات آن صندلی نامبرد که صنعت برتر با مجهزتر کادر و امکانات تعمیر و نمایندگی از طرف شرکت نیلپر آماده تعمیر هر گونه صندلی نیلپر می باشد .

قیمت قطعات صندلی نیلپر

همانگونه که می دانید عموما قیمت صندلی های اداری به علت وارداتی بودن بسته به تورم و قیمت دلار دارد از این رو صندلی های نیلپر از این موضوع مستثنا نیستند و و برای خرید صندلی نیلپر باید نگاهی به قیمت دلار این جریان اقتصادی و تورم داشت اما شرکت تخصصی تعمیرات صندلی اداری صنعت برتر به کاربران پیشنهاد می کند جای خریدن صندلی نیلپر برای تعویض قطعات صندلی نیلپر و تعمیر قطعات صندلی نیلپر اقدام کنند که هم به صرفه تر است و هم مطابق با نیاز و سلیقه خود می توان صندلی نیلپر را تعمیر کرد .

همین حالا مطالعه کنید :  تعمیر صندلی اداری در پونک

زمانی که برای خرید قطعه ای از صندلی اداری نیلپر برای تعمیرات صندلی اداری مراجعه می کنید مراقب کلاه برداران باشید که جنس چینی بی کیفیت و فیک را به جای قطعات اصلی صندلی نیلپر به شما نندازند. شرکت و تعمیر گاه معتبر را برای خرید قطعات یا تعویض قطعات صندلی نیلپر انتخاب کنید و از کیفیت قطعه مطمئن شوید . که بهتر است این کار را به یک کارشناس یا همان تعمیر کار صندلی تان بسپارید . قطعات صندلی چون عموما وارداتی هستند و بر اساس قیمت دلار محاسبه می شود قیمت های آن به روز و به صورت آنلاین محاسبه می شود پس باید اول قطعه خراب شده نیلپر را بررسی کرد و ببینید آن قطعه قابل تعمیر است یا باید حتما تعویض شود که در هر دو صورت تعمیرات تخصصی صندلی صنعت برتر با در دست داشتن قیمت تمام قطعات در لحظه می تواند قیمت آن قطعه را به شما اعلام کند .

تعمیرات صندلی نیلپر

قیمت تعمیرات صندلی نیلپر

خب به دلیل وارداتی و شرکتی بودن قطعات صندلی نیلپر همانطور که قبل تر گفتیم بستگی به قیمت دلار و … دارد و قیمت های این قطعات که برای صندلی نیلپر به کار می رود کاملا به روز می باشد و به طور آنلاین محاسبه می شود .

با وجود برندی همچون نیلپر که تمام قیمت های آن شرکتی هستند و باید در لحظه محاسبه شود تعمیرات و هزینه تعویض قطعات صندلی نیلپر را نمی شود به صورت ثابت برآورد هزینه کرد زیرا قیمت آن در چند روز ممکن است چند بار عوض شود پس بهتر است برای دریافت قیمت تعمیرات صندلی نیلپر همان روز با شرکت تخصصی تعمیر صندلی اداری صنعت برتر تماس بگیرید و مشکل صندلی نیلپر را مطرح کنید که کارشناسان صنعت برتر در زمان کوتاه آن را بررسی کرده و قیمت تعمیرات صندلی نیلپر شما را اعلام خواهند کرد .

همین حالا مطالعه کنید :  تعویض ابر صندلی اداری

راهکارهای افزایش عمر صندلی نیلپر

صندلی نیلپر

یکی از اصلی ترین قطعات صندلی نیلپر جک آن است  که باید از آن قطعا بیشتر مراقبت کرد در این امر باید توجه کرد وزن بیشتر از ظرفیت روی ان قرار نگیرد یا مثلا روی صندلی به حالت پریدن روی آن ننشینید ، نحوه نشستن روی آن اصولی باشد یعنی موقع لم دادن روی آن وزنتان را روی تمام قسمت های صندلی نیلپر قرار دهید و جداً از نشستن بر لبه صندلی خودداری کنید . مورد بعدی اینکه این صندلی مناسب استفاده بر سطح صاف است مانند سرامیک و … می باشد و مناسب روی فرش نیست و ممکن است روی فرض پرز و مو به چرخ های صندلی گیر کند و باعث خراب شدن چرخ های آن شود . این موارد ساده ترین راه حل ها برای محافظت بیشتر از صندلی نیلپر است که با رعایت آن می توانید عمر صندلی را بالا ببرید .

(مطالعه بیشتر : تعمیر جک صندلی اداری)

صنعت برتر یکی از نمایندگی های صندلی اداری نیلپر آماده ارائه انواع خدمات در راستای فروش و تعمیر صندلی نیلپر به مشتریان عزیز است . برای بهره گیری از این خدمات با صنعت برتر تماس بگیرید .

17 دیدگاه در “تعمیر صندلی نیلپر

  1. شیوا گفت:

    مقاله خوبی در مورد تعمیر صندلی نیلپر بود
    ممنونم از شما

    1. آقای قاسمی گفت:

      خوشحالم که براتون مفید بوده

    2. آیدین محمدپور گفت:

      دسته صندلی میخواستم

  2. چراغی گفت:

    هزینه تعمیرات صندلی نیلپر به چه صورته؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      برای اطلاع دقیق از تعرفه خدمات لطفا با شماره 09121995381 تماس بگیرید

  3. لاله حسینی گفت:

    تعمیر صندلی نیلپر گارانتی هم داره؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      بله خانم حسینی
      کلیه خدمات اعم از تعمیرات صندلی نیپلر شامل گارانتی میشه

  4. صالحی گفت:

    خدمات تعمیر صندلی نیپلر ضمانت داره ؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      بله خانم صالحی

  5. کیان پور گفت:

    عالی بود
    خسته نباشید

    1. آقای قاسمی گفت:

      ممنونم سلامت باشید

  6. ساسانی گفت:

    تعمیرات صندلی نیلپر رو همیشه به صنعت برتر بسپارید
    خدماتشون بی نظیره

    1. آقای قاسمی گفت:

      ممنون از نظر ارزشمند شما جناب ساسانی
      خوشحالم که راضی بودید

  7. سعید مرادی گفت:

    سلام
    برای انجام تعمیرات صندلی نیپلر به چه ابزاری نیازه
    خیلی دوست دارم این کارو خودم در منزل انجام بدم و یاد بگیرم

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام آقای مرادی
      پیشنهاد میکنم برای انجام تعمیرات صندلی نیپلر با متخصصان ما مشورت کنید
      و بعد از یادگیری کامل اقدام به تعمیرات کنید تا آسیبی به صندلی ها وارد نشه

  8. ساعدی گفت:

    سلام روز بخیر
    قیمت قطعات صندلی نیلپر چقدر هست ؟

    1. آقای قاسمی گفت:

      سلام خانم ساعدی
      لطفا عکس صندلی تون رو برای ما به شماره 09121995381 ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *