مبلمان

مزایای استفاده از صندلی ارگونومیک

مزایای استفاده از صندلی ارگونومیک


یکی از دلایلی که بازدهی افراد را در هنگام کار پایین میاورد درد است. در افرادی که بطور مداوم پشت میز هستند درد گردن و کمر باعث رنجش آن ها حین کار می شود.

شاید کمردرد قابل درمان باشداما بهتر است قبل از بروز آن و مزمن شدنش به فکر پیشگیری از آن باشیم. چندین سال پیش که تعداد کمی از افراد به شغل های اداری مشغول بودند و ساعات طولانی را پشت میز می گذراندند توصیه می شد که به فیزیوتراپی بروند تا قسمت های عضلانی بدنشان قوی شود و از درد جلوگیری کنند، این کار عملا با توسعه این قبیل کار ها غیر ممکن شد و افراد زمان مراجعه مستمر به فیزیوتراپی را نداشتند . اما امروزه دیگر نیازی به این کار نیست، شما می توانید با استفاده از صندلی ارگونومیک از بروز درد گردن، کمر، لگن، دست و .. جلوگیری کنید. این صندلی ها متناسب با ابعاد بدن شما، نوع کارتان و محیطی که در آن هستید ساخته می شوند. شما می توانید قسمت های مختلف آن را تنظیم کنید، از زاویه چرخ ها گرفته تا دسته صندلی قابل تنظیم هستند و به شما کمک می کنند بدنتان را در حالت ریلکس و ایمنی قرار دهید.

مانند لباس زمانی که می پوشید، اگر روی بدنتان بنشیند ظاهری شگفت انگیز به شما می دهد و شما کاملا آن را احساس م یکنید، صندلی محل کارتان هم اگر مناسب باشد، برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود و شما کاملا تغییر را احساس خواهید کرد. این کار درست همان کاری است که صندلی ارگونومیک برای شما انجام می دهد. این صندلی ها با طراحی منحصر به فرد و استفاده از متریال درجه یک صندلی کار شما را به محلی آرامش بخش و لذت بخش تبدیل می کند. می توانید تمام قسمت های صندلی را متناسب با فرم بدنتان تنظیم کنید.
همین حالا مطالعه کنید :  تعمیرات صندلی اداری در عباس آباد

بیشتر بخوانید: تعمیر صندلی اداری

صندلی های ارگونومیک مخصوص مجل کار

سوم: تا 5 برابر عملکرد بهتر

صندلی ارگونومیک در هنگام کار می‌تواند بطور باور نکردنی ای باعث افزایش بهره وری و بهبود عملکرد شما شود. این صندلی های طبی با فراهم کردن نشیمنگاهی راحت و  مراقبت کردن از بدن شما به شما این امکان را می دهد تا زمان بیشتری را بدون درد و با آسایش صرف کار هاتون کنید و عملکرد بهتری داشته باشید.

دوم: تا 9 برابر احساس راحتی بیشتر

این صندلی ها به گونه ای طراحی شده اند که تا 9 برابر راحتی بیشتری را نسبت به صندلی های عادی برایتان فراهم می کنند. شما ساعات زیادی را روی صندلی کاریتان می گذرانید، اگر بدن شما در حالت راحتی قرار نداشته باشد نباید انتظار کارایی بالا و رضایت مندی از ساعات کاریتون داشته باشید. فقط کافی است صندلی های ارگونومی را انتخاب کنید تا بلافاصله با این صندلی ها احساس رضایت و خوشنودی از کارتان داشته باشید.
مبلمان ارگونومیک اداری

چهارم: بهبود کیفیت و نتیجه کار

در این حین که بسیاری از افراد به دنبال بهره‌وری بالاتر هستند، در آخر این کیفیت کار و نتیجه نهایی کار است که حرف اول را می زند، یعنی در انتها کار شما باید از نتیجه کار راضی باشید. اگر صندلی شما باعث خستگی و آزردگی شما نشود به راحتی می توانید کارهایتان را با کیفیت و سرعت بیشتری انجام دهید و حتی اگر در نتیجه کار مشکلی بود به سرعت آن را بر طرف کنید.

مزایای صندلی ارگونومیک چیست

امروزه مهم ترین دغدغه اکثر سازمان ها این است که تا حد امکان راحتی نیرو ها را تامین کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

همین حالا مطالعه کنید :  تعمیر صندلی اداری در حافظ

بیشتر بخوانید: تعمیر چرخ صندلی چرخدار

پنجم: صرفه جویی در هزینه ها

یک دلیل دیگر برای خرید صندلی های ارگونومیک صرفه جویی در هزینه ها است. البته در ابتدا برای خرید صندلی ارگونومی با کیفیت باید هزینه نسبتا بالایی بپردازید اما در عوض در طولانی مدت هزینه بسیار زیادی را صرفه جویی کردید. شما به جای هزینه مکرر تعمیرات و خرید صندلی های جدید، هزینه درمان درد های بدنی ناشی از کار زیاد و ضررهایی که به دلیل عدم کیفیت و بهره وری نیرو ها محتمل می شوید، یکباره یک صندلی مناسب با طول عمر بالا خریداری میکنید.

البته که ممکن است به مرور زمان صندلی ارگونومی شما آسیب هایی ببیند و شما نیاز به تعویض قطعات صندلی اداری ارگونومی داشته باشید که هزینه بسیار کمی نسبت به خرید صندلی جدید دارد. در این شرایط شما با انتخاب قطعات درجه یک و یک استادکار ماهر با تعویض یا تعمیر یک قطعه صندلی را مانند روز اول می کنید.

مبلمان راحت برای محل کار

ششم: مشارکت بهتر نیرو ها

در صورتیکه نیرو ها هنگام کار احساس راحتی کنند و احساس کنند که شما به سلامتی و راحتی آن ها اهمیت می دهید با شما همراه و همگام می شوند و در راستای پیشرفت تیم همکاری می کنند. با این کار روحیه همکاری تیمی در آن ها تقویت می شوند و با احساس خوب در محیط کار فعالیت می کنند.

هفتم: افزایش سطح کیفیت سلامتی فردی

شما می توانید با تنظیم درست صندلی و طبق اصول نشستن صحیح روی صندلی هنگام کار به سلامتی هر چه بیشتر بدنتان کمک کنید. از جمله کارهایی که صندلی ارگونومی انجام می دهد کمک به سلامت ستون فقرات، کاهش کمردرد، آرام کردن درد گردن و شانه و قرار دادن مفاصل در وضعیت طبیعی می باشد. این صندلی ها علاوه بر سلامت جسمی برای سلامت روحی و ذهنی شما هم مناسب هستند. با وجود این بهتر است که شما باز هم بعد از ساعت کار، تمرین های کششی انجام دهید و مقداری راه بروید تا بدنتان آسیب نبیند.‌

 

‌شما می توانید برای تعویض و تعمیر صندلی های ارگونومی خود با بهترین قیمت و کیفیت با ما تماس بگیرید.

تماس با ما
ایمان حسن پور

تماس با ما

10 دیدگاه در “مزایای استفاده از صندلی ارگونومیک

  1. محمد گفت:

    کاهش فشار وارده بر ران و کفل و کم تر شدن خطر ابتلا به کمر درد هم از سایر مزایای این صندلی ها هستش

    1. آقای قاسمی گفت:

      بله دقیقا درست میفرمایید

  2. امیری گفت:

    با صندلی اداری ارگونومیک کار کردن ساده‌تر میشه و این واقعا کمک کننده است

    1. آقای قاسمی گفت:

      بله دقیقا درست میفرمایید

  3. سمیه سپهری گفت:

    مقاله مفیدی بود
    ممنون از تیم خوب صنعت برتر

    1. آقای قاسمی گفت:

      سپاس از شما

  4. زهرا توسلی گفت:

    مقاله خوبی بود و به بیشتر مزایایی صندلی اداری اشاره شد
    سپاس از شما

    1. آقای قاسمی گفت:

      ممنونم از شما

  5. زهرا توسلی گفت:

    مقاله خوبی بود و به بیشتر مزایایی صندلی ارگونومیک اشاره شد
    سپاس از شما

    1. آقای قاسمی گفت:

      ممنونم خانم توسلی
      خوشحالم که مفید بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *