مبلمان

تعمیر صندلی اداری در انقلاب

تعمیر صندلی اداری در محل انقلاب تهران

صندلی های چرخ دار و اداری در شرکت ها و ادارات و حتی منازل به دلیل استفاده زیاد در گذر زمان ممکن است دچار فرسودگی و خرابی شود و از این رو قسمت نشیمن و دسته صندلی بیشتر در معرض تعمیر قرار می گیرند و ممکن است خراب شود به این علت است که توصیه می شود برای تعمیر صندلی های اداری در منطقه انقلاب اقدام کنید زیر تاثیر زیادی در جسم استفاده کننده دارد .

نعمیر دسته صندلی اداری در انقلاب

بار ها به این مورد اشاره شده که نوسانات بازار و تورم حاکم بر اقتصاد باعث نا امنی اقتصادی از نظر قیمت ها اللخصوص صندلی های اداری شده و از آنجایی که معمولا صندلی های اداری وارداتی است و خرید صندلی اداری بسته قیمت دلار و دیگر ارز های خارجی دارد شاید خریدن صندلی اداری با این اوضاع کار مقرون به صرفه ای نباشد ولی هم اکنون می شود با تعمیر و تعویض دسته صندلی اداری و چرخدار در خیابان انقلاب ، صندلی را به حالت اول و بلکه بهتر از حالت قبل در آورد پس چه چیزی بهتر از این که در شرایط کنونی به تعمیر دسته صندلی بپردازیم .

انواع دسته صندلی در تعمیرات صندلی اداری انقلاب

دسته های صندلی انواع مختلفی دارند مثل یک نوع آن متصل به بدنه صندلی است یعنی یکسره است اما در نوع دیگر دسته صندلی به صورت جداگانه است یا مثلا به بدنه صندلی پیج یا پیم شده است که در ادامه در مورد انواع دسته صندلی بیشتر خواهیم پرداخت که لطفا در ادامه این مطلب با ما همراه باشید

همین حالا مطالعه کنید :  تعمیر و تعویض جک صندلی اداری

دسته انتگرال

بسیار نرم و راحت است و احساس آرامش خاصی را به همراه دارد و از طرفی هم محکم و استقامت بالایی دارد بخاطر روکش پلاستیکی مناسبی است که روی آن قرار دارد .

دسته چرم

استفاده این مدل دسته برای صندلی های تمام چرم است که بدنه چرم دارند .

دسته T شکل

مدل و شکل ظاهری این دسته به شکل حرف T است که بر روی این نوع دسته صندلی از پد دسته صندلی استفاده می شود تا کاربر موقه استفاده از آن اذیت نشود .

خرید دسته صندلی اداری در محدوده انقلاب

هنگام خرید دسته صندلی اداری در انقلاب باید به نوع دسته صندلی و همینطور اندازه و سایز دسته صندلی بیشتر دقت کنید که بعدا موقع نصب آن روی صندلی به مشکل نخورید که در این مورد پیشنهاد می شود دسته قبلی صندلی اداری را همراه خود برای خرید آن همراه خود داشته باشید و دیگر مواردی که هنگام خرید دسته صندلی اداری باید به آن توجه کنید .

انطباق دسته صندلی با صندلی

دسته ها انواع مختلفی دارند و قطعا برای هر صندلی از هر دسته ای نمی شود استفاده کرد

قیمت دسته صندلی در انقلاب

همانطور که قبل تر گفتیم دسته صندلی اداری انواع گوناگونی دارد و به همین جهت هم قطعا با قیمت های گوناگونی روبه رو خواهید شد پس با کیفیت و نیاز موجود در صندلی اقدام به خریدن دسته صندلی بکنید تا قیمت دسته صندلی اداری مناسبی برای شما پیدا شود .

ارتفاع دسته صندلی در انقلاب

ارتفاع مناسبی را برای دسته صندلی ادری انتخاب کنید زیر ارتفاع نا مناسب دسته صندلی قطعا موقع استفاده از آن حس آرامش را از شما می گیرد .

بهترین راه برای خرید دسته صندلی اداری مشورت با کارشناس و تعمیرکار صندلی اداری شما است تا پس مشورت با ایشان بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید و از انتخاب اشتباه دسته صندلی اجتناب کنید .

انواع تعمیرات صندلی اداری در انقلاب

تعمیر و تعویض دسته صندلی در خیابان انقلاب

به راحتی می شود دسته انواع صندلی اداری یا ماساژور یا آرایشگاهی را تعمیر کرد که با این امر دیگر نیاز به خریدن صندلی جدید نیست و با تعمیر دسته صندلی می توانید مشکل را رفع کنید و از خرید صندلی جدید معاف شوید. اما برای تعمیر و تعویض دسته صندلی اداری یا چرخدار دو مرحله بسیار ساده را باید طی کرد که در زیر به آن خواهیم پرداخت .

همین حالا مطالعه کنید :  تعمیر صندلی اداری در محل

در مرحله اول صندلی را برعکس کرده و قسمت نشیمن آن را روی میز قرار خواهیم داد و با آچار پیچ های پایین دسته صندلی که به خود صندلی است را باز می خواهیم کرد

در مرحله دوم که دسته قبلی صندلی را جدا کردیم مشغول به جایگزین کردن دسته صندلی جدید می شویم و دوباره آن را پیچ خواهیم کرد و مطمئن می شوید درست جا افتاده باشد .

مرحله دوم: حال دسته صندلی قدیمی جدا می شود و دسته صندلی جدید را جایگزین می کنیم. باید توجه نمود که برای تعویض دسته صندلی جدید فاصله سوراخ های پیچ و محل اتصال با پیچ کفی صندلی هماهنگ و یکی باشد.

گاهی برای اینکه از دسته صندلی راحت تر یا مناسب تری برخوردار باشیم اقدام به تعویض دسته صندلی خواهیم کرد حتی اگر دسته قبلی سالم و بی ایراد باشد که در این شرایط می توان از دسته صندلی آرگونومیک استفاده کرد که شرایط بهتری را برای خود به هنگام استفاده از صندلی اداری فراهم کرد ، زیرا در این نوع دسته ها به دلیل امکان تنظیم در ارتفاع دلخواه باعث می شود بدن و دست ها در زوایای مناسبی قرار بگیرد و در حفظ سلامت بدن بسیار تاثیر گذار باشد .

تعمیر صندلی اداری در انقلاب

خدمات تعمیرات صندلی اداری صنعت برتر

  • گارانتی 24 ماهه پس از تعمیر و تعویض قطعه صندلی اداری
  • تعویض و تعمیر قطعات صندلی در محل (فقط تهران و کرج)
  • ارائه کالیته های پراچه ای و چرم برای تعویض رویه صندلی
  • فروش قطعات صندلی و مبلمان اداری در سراسر ایران
  • رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی در تعمیرات و ارسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *